SVHW

Snelle en goede service. Hebben al meer besteld bij TrafficSupply

rene drunen

Ziet er goed uit mooie kleur prima

Maaike's Kinderopvang

Makkelijk bestellen en snelle levering

klant

Professionele vlotte service

Wendy Koonstra-Holshuijsen

Alles in keer te vinden en snelle levering.

Wartburg College Dordrecht

Keurig product, netjes verpakt en snel geleverd.

PD OG

Van mijn verzekering moest ik rookpalen plaatsen op mijn terreinen bij mijn zoektocht op Google kwam ik jullie tegen en het leek mij een beter plan mijn terreinen rookvrij te maken dus alvast... Van mijn verzekering moest ik rookpalen plaatsen op mijn terreinen bij mijn zoektocht op Google kwam ik jullie tegen en het leek mij een beter plan mijn terreinen rookvrij te maken dus alvast begonnen met één terrein

Corrietha

Zeer positieve ervaring. Na het bestellen ontdekte ik dat ik beter een ander bord had kunnen bestellen. Dit had informatiebord.nl ook opgemerkt en een voorstel hierover gemaild. Het te veel betaalde... Zeer positieve ervaring. Na het bestellen ontdekte ik dat ik beter een ander bord had kunnen bestellen. Dit had informatiebord.nl ook opgemerkt en een voorstel hierover gemaild. Het te veel betaalde bedrag was binnen enkele dagen teruggestort op mijn rekening zonder dat ik daarom hoefde te vragen.

alex hagenaars

Even een belletje en precies het bord gekregen wat we voor ogen hadden. binnen twee dagen thuis bezorgd mooie kwaliteit gaat een leven lang mee.