Jacob de leeuwe

Men laat je in get ongewisse als je het bedtijf binnenkomt: het is beter dat de klant meteen verwelkomt wordt waarna men kan zeggen: neemt u even een kopje koffie u wordt zo geholpen. Nu lijkt het...

Goedkoper dan iedereen. Snelle en adequate levering

Ontvangst moet beter: zie mijn opmerking in het begin. De eebsite errkt niet: ik krijg geen reactie op mijn vraag dat het ne niet lukt om in te loggen: het lijkt erl dat de wrbsite mijn door tov hazel gekregen wachtwoord niet hetkend. Dit is een belangrijk punt wat beslist verbeteting behoeft.

Rein de Vos

Prima bedrijf wordt prima geholpen en correct personeel

Liever niet

Goed.

Duidelijke informatie op de site, maakt bestellen eenvoudiger.
Product is zeer goed verpakt. Houd je gegarandeerd een tijdje bezig.

Misschien kunt U TH e.d. op de verpakking weglaten.

H. Bril

Perfect.

Zeer betrouwbaar, bestel altijd middels UPS. 1e keer altijd spannend, maar ook na gepraat te hebben met de bezorger van UPS, weet ik dat er genoeg zekerheden ingebouwd zijn, om niet voor verrassingen kom te staan. Dit bedrijf is betrouwbaar en ik ben een zeer tevreden klant.

kan niets verzinnen, wellicht iets zeggen over de bezorging en wie wanneer aansprakelijk kan worden gesteld.

Mondibar

Een bedrijf met een goede uitstraling kwaliteit/prestatie is goed

Snel, betrouwbaar en gemakkelijk

De 2 schermen in de wachtruimte waren niet aan

M.A. Gümrükçü

Geef ze één kans om je van dienst te zijn. En je wilt echt nergens anders meer terecht dan alleen bij Tov Hazel.

Prijzen op basis van moment opnames die elk 5 min. worden herzien tegen de koers van dat moment. Ideaal en eerlijk.
Zowel online als aan de balie, wordt je echt goed behandeld.

Het is bijna niet mogelijk om geen verbeterpunten te hebben. Maar ik kan echt niets verzinnen waardoor ze nog beter worden.
Wellicht een idee om het assortiment te verbreden met andere producten.

JPost

Prettige ontvangst, wat parkeren betreft top, goede uitleg over de spullen die je wilt verkopen.
kan niet beter.
Bedankt

A v/h Hoff

Het lange wachten zal echt verbeterd kunnen worden