De Vries

Prima service, te lange levertijden.

Een verbeterpunt is zeker de levertijd. Hoewel er op de site vermeld staat dat artikelen voorradig zijn kan het dan toch tot twee weken duren voordat de bestelling dan eindelijk is afgeleverd.
Hoewel Tov Hazel over het algemeen de voordeligste is betaal ik liever iets meer bij een concurrent waarbij de bestelling dan binnen enige dagen binnen is.

G. van Ballegoyen

Uitstekende prijs/kwaliteit van de produkten

Op een professionele manier en klantvriendelijk neemt men de tijd om de zakelijke transactie af te wikkelen
FAQ neemt men serieus en wordt met kennis van zaken beantwoord

in- en verkoop gouden sieraden zie business model www.goldsilver.com
kluizen worden ook graag gehuurd door verzamelaars van b.v. postzegels, munten, sieraden, antiek, edelstenen
´a diamond is a girl´s best friend´!
folio formaat kluis is ook in trek voor waardepapieren!

niet belangrijk

Aankoop gouden en zilveren munten

* Ik vind de website duidelijk.
* De prijzen zijn voor Nederlandse begrippen goed

* De standaard mail die ik ontving na bestellen vermelde dat ik de stukken thuis gestuurd zou krijgen, na een paar dagen had ik niet ontvangen, toen heb ik gebeld en bleek dat ik de stukken toch zelf op moest komen halen.
* Aan after sales is niets gedaan, niet dat ik het had verwacht maar omdat u er in uw vragenlijst naar vraagt.

* Dit heeft niets met dit onderzoek te maken maar ik zou het prettig vinden als de collectie uitgebreid wordt, meer keuze, bijvoorbeeld door 10 OZ munten op te nemen en/of de Somalia Elephant toe te voegen.

Hadassah Vorm

Prima service, duidelijke website, vriendelijk behandeld zowel aan de telefoon met duidelijke uitleg als bij afhalen van product.

Heel duidelijke website, ook telefonisch vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan.

Geen.

Meermaals besteld, na wat hobbeltjes bij 1e bestelling nu duidelijk waar ik aan toe ben. Een volgende bestelling staat in de planning.

Scherpe prijzen, goed verpakt en kwaliteit van 'best value' eigenlijk boven verwachting

Verzending is complementair voor een internetwinkel; duidelijkere communicatie over leveringswijze en wat indien niet thuis zou een flinke verbetering zijn. 1e levering is altijd spannend, helaas werden toezeggingen niet nagekomen en werd dit wel erg kort per mail meegedeeld. Hier had door ipv 'u voldoende geinformeerd te hebben' een excuses dat toezeggingen toch niet waar werden gemaakt prettiger gevoeld, al was het resultaat hetzelfde. Uiteindelijk toch tevreden en later opnieuw besteld.

P.H. Tameris

Goede en correcte informatie, nette en snelle levering.

Duidelijke informatie op de website

1. De mogelijkheid (weer) bieden op de website om te bestellen en af te halen en contant betalen [voor vertrouwde klanten]
2. Als je op een product klikt [bijvoorbeeld 1 OZ goldbar] zie je goede informatie, maar het veld achter "PRIJSUPDATE OVER" wordt niet gevuld/zichtbaar.
3. Gratis parkeren bij het afhalen.

Jacob de leeuwe

Men laat je in get ongewisse als je het bedtijf binnenkomt: het is beter dat de klant meteen verwelkomt wordt waarna men kan zeggen: neemt u even een kopje koffie u wordt zo geholpen. Nu lijkt het...

Goedkoper dan iedereen. Snelle en adequate levering

Ontvangst moet beter: zie mijn opmerking in het begin. De eebsite errkt niet: ik krijg geen reactie op mijn vraag dat het ne niet lukt om in te loggen: het lijkt erl dat de wrbsite mijn door tov hazel gekregen wachtwoord niet hetkend. Dit is een belangrijk punt wat beslist verbeteting behoeft.

Rein de Vos

Prima bedrijf wordt prima geholpen en correct personeel