john brom

Aankoop goud

helder duidelijke uitleg.

Nico

Super !

Het was op voorraad en dus direct leverbaar.

Ik kon geen mogelijkheid vinden om mijn bestelling aan te passen cq 1 product te verwijderen

Mark Huyskamp

Indien op voorraad snelle leveringen. 1 x in rotterdam geweest en ben daar vriendelijk geholpen.

de bestel status op de eige pagina werkt niet, dit zou erg fijn zijn om de bestelling te volgen b.v. als materiaal niet op voorraad is.

Karim

Goede en snelle afwikkeling

Goede en snelle afwikkeling

Nee aanmerkingen

Johanna de Graaf

Goede ervaring

De mogelijkheid de bestelling zelf op te halen, dit kan zonder afspraak. Goede bereikbaarheid in het Centrum van Rotterdam. Ook de mogelijkheid om edele metalen te verkopen zonder eerst een afspraak te moeten maken. Overzichtelijke website met duidelijke uitleg. Ik werd altijd vriendelijk te woord gestaan. Als de bestelde goederen voorradig zijn, kunnen ze gelijk opgehaald worden; als ze niet voorradig zijn, worden ze gelijk besteld.

Een misverstand wat betreft de levering van de bestelling is gedeeltelijk mijn schuld geweest omdat mijn mobiele telefoon meestal uitgeschakeld staat en ik ingesproken boodschappen niet door krijg. Bij de laatste bestelling werd mij per email doorgegeven dat mijn bestelling opgehaald kon worden, dit heb ik toen ook zo spoedig mogelijk gedaan.

Dulver

Aan gezien nooit eerder heb deelgenomen betreft Hazel, ben ik daar erg te vreden over

Ja

Hassels

Positief

Scherpste bid-ask van NL voor zover ik weet.
Informatievoorziening en klantvriendelijkheid.

Informatie over redenen wijziging bid-ask spreads.

tip: op website mogelijkheid goud grafisch (candle) te bekijken in diverse valuta.
Nog beter: prijsdata te koppelen aan systeem zoals 'Updata' zodat cloud en point&figure charts te tonen zijn op diverse tijdframes.

P.M.D.

TOV HAZEL is een aangename verrassing.

Scherpe prijzen, vriendelijke mensen, correcte afhandeling.

Een mededeling/bericht wanneer de bestelling afgehaald kan worden zou heel prettig zijn.