Laurens Kat

Prima, goeie prijs, goeie service, snel geleverd. Niks op aan te merken.

Vandaag PM verkocht, zoals afgesproken gedeelte cash direct en rest naar bank vandaag. De betaling naar mijn bank (zelfde bank als TOV Hazel) heeft wel een paar uur geduurd, maar uiteindelijk toch...

Volgens website veel PM op voorraad.

Actuele prijzen online (geen vaag gedoe zoals bij de concurrentie).

Spread inkoop-verkoop is redelijk te noemen maar ook niet echt laag.

Verbeterpunten:
1) Zeer belangrijk: graag nog snellere betaling, direct na verkoop PM geld overboeken. Niet eerst een paar uur wachten maar direct. Ik lever direct liquiditeit dus ik verwacht dat als klant ook direct terug. Duidelijkheid op papier geven wanneer klant geld kan verwachten.
2) Bij aankoop PM precies andersom, na betaling zorgen dat PM klaar ligt om opgehaald te worden (mits op voorraad volgens website).

Juist deze twee punten zijn zo ontzettend belangrijk in deze handel. Het draait om vertrouwen en dat mag niet geschaad worden.

Verder:

3) Vermelden op website waar/hoe de klant gratis kan parkeren (ik heb nu betaald geparkeerd terwijl dat niet nodig was?)
4) De website werkt op mijn ipad niet helemaal lekker, kan beter

C.A. Wering

Erg goed

Hoe kun je de meer zeldzame munten bij je bestelling verkrijgen ? b.v, afhankelijk van de bestelgrootte.

Al meerdere malen bestellingen geplaatst, netto tevreden

Scherpe prijzen, overzichtelijke webshop

Helaas was de als nieuw aangeprijsde 1 kilo goat munt niet nieuw. De verpakking is geopend geweest (plastic capsule lijkt met mes of schroevendraaier te zijn geopend) en hierdoor beschadigd. Op de rand van de munt waren duidelijk vingerafdrukken zichtbaar (draag handschoenen! of blijf er gewoon af), en een kleine beschadiging aan de voorzijde van de munt. Dat viel me wel wat tegen.

john brom

Aankoop goud

helder duidelijke uitleg.

Nico

Super !

Het was op voorraad en dus direct leverbaar.

Ik kon geen mogelijkheid vinden om mijn bestelling aan te passen cq 1 product te verwijderen

Mark Huyskamp

Indien op voorraad snelle leveringen. 1 x in rotterdam geweest en ben daar vriendelijk geholpen.

de bestel status op de eige pagina werkt niet, dit zou erg fijn zijn om de bestelling te volgen b.v. als materiaal niet op voorraad is.