WGM

Goede afwerking van de order.

Goede en complete informatie op de site.

Het zou een goede zaak zijn als het tijdstip van levering vastgelegd zou kunnen worden. Nu moet men daarvoor onnodig veel tijd voor reserveren.

Joost Becker

Alles keurig in orde !!

Coen Stroeve

Beste heer mevrouw,

Ik heb de bestelling tot op heden niet ontvangen...

Wellicht iets misgegaan?

Grt

Coen Stroeve

Van houten

Super

Goede communicatie, snelle levering

J.K.Overweel

Professionele website en wijze van levering (loket).

Eenvoudige wijze van bestellen; directe reactie over leveringswijze via loket.

nee

Hélène Versloot

Als altijd heel behulpzaam en super vriendelijk.

Cornelis Verzijlbergen

Vreemde gang van zaken, order lag niet klaar ondanks afhaalbericht. Bejegening niet klantvriendelijk, je houdt om onduidelijke redenen toch een vervelend gevoel over aan bezoek hier, alsof je net in...

nee

Beter proces voor orderopvolging, betere klantvriendelijkheid. Geef minder het gevoel alsof je een dubieuze transactie achter het station aangaat.

Mevr. L. Meijer

De bestelde producten zijn snel en goed verpakt aangekomen. Maw alles is goed geregeld.

Duidelijke website. Goed verpakt.

Puzzelvermaak

TOV Hazel is een superbetrouwbare leverancier van edelmetalen. Ze zijn goed bereikbaar en je wordt netjes geholpen. Echt prettig zaken doen!

Duidelijke website.

Leo Rieswijk

Ik heb via Tov Hazel tot nu toe het meeste fysieke zilver gekocht van alle nederlandse aanbieders.
Bij Tov Hazel heb je het gevoel dat het wel goed komt, en er wordt per mail nagevraagd bij...

zie ervaringen met dit bedrijf

ik denk dat het aanbieden van heel veel verschillende verzamel munten geen verbeterpunt is.
Bij het bestellen en afronden van de bestelling kan je als klant niet goed zien of het ideal-vinkje aan staat of niet.
Bij bestellen is het 2x overkomen dat ik een bank overschrijving koos, omdat dit een standaard ingevulde keuzeveld is.