De Vries

Bestel hier wel vaker, prima ervaring.

Bij verzending is het pakket echt goed verpakt. Het pakket moet echt stuk om de inhoud eruit te krijgen.

Er is een andere postcode doorgegeven aan UPS, dan wat op de bestelling stond, waardoor levering vertraagd is met een dag. Dit proces is blijkbaar niet geautomatiseerd? Punt ter verbetering.

John Brom

Goud aankoop.
Ten opzichte van anderen zeer snelle levering.
En last but certainly not least zeer betrouwbaar

Zie boven
Voortreffelijke website

Dit niveau vasthouden

C.A. Wering

Erg goed, geen klachten

houdt rekening met speciale wensen van de klant

afhankelijk van de grootte van de order meer zeldzamere jaartallen meeleveren

Hans bril

Correct bedrijf, goede ervaring mee, goede afwikkeling van bestellingen via UPS.

Borging van privacygegevens mag iets duidelijker op de website kenbaar worden gemaakt. Integriteit is in deze business zeer belangrijk.

n.v.t.

Overzichtelijkheid website en marges die gehanteerd worden.

Met ophalen duidelijker aangeven waar bedrijf zich in het pand bevindt.

W.F. Ekas

Prima.

Lijkt mij een solide bedrijf.

kan ik na een keer bestellen nog niet beoordelen.

Ongevraagd bij buren afgeleverd, niet passend voor inhoud pakket.
Pakket zelf was in orde.

Pakket zelf in orde

Pakket werd (ongevraagd) bij buren afgeleverd terwijl het een verzekerd pakket was.
Voor de hoogte van de bestelkosten mag ik persoonlijke overhandiging van het pakket verwachten.

Paul Broers

Prima ervaring. Alles is verlopen zoals van te voren was aangegeven. Geen verrassingen.

Flexibiliteit. Op het kantoor was een misverstand over een bestelling (verkeerde munt). Dit werd door de medewerkster meteen gecorrigeerd.

Thijs

Zeer goed, betrouwbaar, goede prijs zowel bij inkoop als verkoop.

Beperkt aanbod, maar wel voor de meest voorkomende bestellingen die ik wil doen. Geen exotische munten. Zit in de vergelijkingen wat betreft NL vrijwel steeds in de top 3 wat betreft de prijs.
Fijn dat je contant kunt betalen zonder extra premie, en dat je de munten zelf kunt komen ophalen op het moment dat het jou uitkomt.

Met de terugkoop van munten / baren kunnen ze evt. genoegen nemen met een iets lagere premie. Nu moet ik voor sommige dingen (ounce goud, zilveren NL munten) doorrijden naar Schiphol of Julianadorp.