Je aankoop wordt beschermd

Leo Rieswijk

Ik heb via Tov Hazel tot nu toe het meeste fysieke zilver gekocht van alle nederlandse aanbieders.
Bij Tov Hazel heb je het gevoel dat het wel goed komt, en er wordt per mail nagevraagd bij...

zie ervaringen met dit bedrijf

ik denk dat het aanbieden van heel veel verschillende verzamel munten geen verbeterpunt is.
Bij het bestellen en afronden van de bestelling kan je als klant niet goed zien of het ideal-vinkje aan staat of niet.
Bij bestellen is het 2x overkomen dat ik een bank overschrijving koos, omdat dit een standaard ingevulde keuzeveld is.

John

Goede ervaringen met dit bedrijf. Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen.
Zeker bij kostbare aankopen een geruststellend gevoel.

John

Thomas

Makkelijk bestelproces

Tom

Arie van der Pijl

Betrouwbaar, snel en eerlijk bedrijf. Goed geholpen en komen de afspraak na.

Altijd bereikbaar en komen hun afspraken na.

v.H.

Wij hebben de afgelopen jaren zowel gekocht als verkocht bij Tov Hazel, het bedrijf is en komt zeer betrouwbaar over. We hebben zowel aan de kas verkocht alswel over de post goud toegestuurd en...

Personeel moet niet naar de persoonsgegevens vragen indien er beneden de 10.000 euro wordt aangeschaft, op mijn antwoord dat ik het anoniem wilde houden (hou persoonlijk niet van dat geregistreer) antwoordde zij dat ze wel naar mijn emailadres zou kijken(?), dus het personeel mogen ze wel eens herinstrueren.

W.Smits

Perfecte service en prettige locatie in het midden van het centrum van Rotterdam voor het ophalen van bestellingen.

Perfecte locatie in centrum van Rotterdam, prettige service van het personeel.

Nvt

Toine

Tov Hazel levert op tijd en volgens afspraak. Verzending via UPS is echter lastig; een keer aanbieden op een vastgestelde tijd en vervolgens wordt het op een pickup center gedropt. Lastig, want zo...

Een van de weinige leveranciers met oud zilver muntgeld op voorraad.

Verzending via een ander bedrijf.

Reactie Tov Hazel:

Beste Toine,

Wij hebben in het verleden vaker opmerkingen gekregen over de vervoerder UPS. Vandaar dat Tov Hazel vanaf heden voor alle webshop bestellingen gebruik maakt van Mikropakket als vervoerder.

Mikropakket is een transportbedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in het vervoer van pakketten met hogere waarde. Indien u niet thuis bent om het pakketje in ontvangst te nemen, dan kunt u zelf een afspraak maken met de vervoerder wanneer het pakketje alsnog bij u wordt bezorgd. Zo hoeft u niet naar een pickup point en worden de goederen altijd veilig bij u thuis bezorgd.

Met vriendelijk groet,
TH

David Niven

Very good. Everything went smoothly and the transactions were completed with no problems.

Product is described well and clearly.

Under "snelheid levering " I just have to point out that I have not collected the product yet, but I understand it will be available for collection immediately.