Dave

Snel geleverd en tevreden over bestelling

Goede levering, uitstekend kwaliteit

Bart

Uitstekende service

Jenny

Een refurbished iPhone 5s hier besteld. Werd de volgende dag al geleverd. Compleet met nieuwe accessoires. De iPhone werkt uitstekend.

Goede kwaliteit
Snelle verzending

Mark

Vandaag mijn refurbished iPhone 6 ontvangen. Geweldig toestel zonder krassen. Werkt uitstekend

Ontvangen hetgeen is beloofd, prachtig verzorgd en als nieuw!

Een goed leesbaar handleidingkje?

Prima ervaring. Snelle verzending. Goed product.

Stef

Simpelweg een hele makkelijke shop om te bestellen. Prijs van de iPhone was hier het laagst. En uitstekende kwaliteit.

Goede prijs
Goede kwaliteit

mevrouw D

Zowel positieve als negatieve ervaringen. Lees maar:

Zowel positieve als negatieve ervaringen. Lees maar:

Een Iphone S5 besteld. Met de opmerking dat ik beloofde een positieve review te schrijven als ik tevreden was. Er waren namelijk nog maar weinig reviews te lezen over dit bedrijf.
Deze Iphone werd snel geleverd, de volgende dag al. De loze ruimte in de doos was opgevuld met oude kranten en er zaten vingerafdrukken op het scherm. Dit vond ik niet heel professioneel overkomen. Ook zat het in een origineel I-phone doosje, waar de typenummer sticker van was verwijderd. Ik dacht dat refurbished niet in het originele doosje verkocht mochten worden? Telefoon was niet geheel krasvrij, zoals was beloofd op de site. Er zaten enkele putjes in de behuizing. Dit vond ik niet zo erg, maar het was niet de belofte. Dit is echter naar tevredenheid opgelost, er werd korting aangeboden door het bedrijf.

Telefoon leek het goed te doen. Wat dingen uitgeprobeerd en apps geinstalleerd. Maar toen de accu bijna leeg was, bleek het apparaat niet op te kunnen laden. Ook niet met een andere oplader. Ik heb een mailtje gestuurd en gebeld. Er zou worden teruggebeld door een collega. Dit gebeurde niet, maar ik kreeg wel snel een mailtje. Ook op volgende mailtjes werd snel gereageerd. Ik kon het apparaat opsturen en dan zou het binnen een aantal dagen nagekeken worden (heel verhaal erbij met voorwaarden m.b.t. kosten, wat wel en niet onder garantie viel etc.). Maar omdat het een 'nieuw' apparaat was en me dat te lang ging duren, ging ik daar niet mee akkoord, ik wilde snel een deugdelijk apparaat daar had ik voor betaald. (Mijn oude telefoon was stuk en het was dus belangrijk dat ik snel een goedwerkende nieuwe had). Ik kon hem retourneren, en dan een nieuwe bestellen, maar die was op dat moment niet meer op voorraad. Ik had aangegeven dat ik de retourkosten ook terug wilde krijgen, omdat het niet aan mij lag dat ik het apparaat wilde retourneren. Als de accu op had kunnen laden had ik hem gehouden.

Op het laatste beetje batterij vermogen kon ik gelukkig het apparaat nog leeghalen en terugzetten in de fabrieksinstellingen. Toen was de accu helemaal leeg en kon ik niets meer. Mij werd nog wel extra duidelijk gemaakt, dat alle codes verwijderd moesten worden, omdat zij er anders niets meer mee konden. Anders moest ik de code maar meesturen! Dit heb ik niet gedaan, al kon ik het niet meer controleren.

De i-phone aangetekend verzonden. Gelukkig had ik voor afterpay betaald, dat gaf me een zekerder gevoel. De rekening werd ingetrokken en de retourkosten kreeg ik netjes op mijn bankrekening teruggestort (ook het feit dat ik voor aangetekend aan gekozen en niet voor de goedkoopste optie van post-NL)

Kortom enkele positieve ervaringen: wat betreft het contact en het afhandelen van de klachten
Negatieve ervaringen: ik vind e.e.a. niet zo proffessioneel overkomen

Goed dat ze snel reageren. Telefoon wordt opgenomen. Op chat en mail wordt snel gereageerd.

Poets vingerafdrukken van het scherm af, komt professioneler over.
Poets vingerafdrukken van het scherm af, komt professioneler over.
Het zat in een origineel I-phone doosje waar het sticker met typenummer van was verwijderd. Volgens mij mag dit niet met refurbished telefoons. Maar dat kan ik mis hebben.
Ingepakt met als vulmiddel oude kranten komt ook niet professioneel over. Gebruik dan wat anders. Is vast niet duur.

Reactie Touchscreen Products:

Beste Klant, Bedankt voor uw feedback. Wij streven naar een optimale tevredenheid voor onze klanten. In uw geval hebben wij dat gedaan door het geven van extra korting op het aankoopbedrag.... Beste Klant, Bedankt voor uw feedback. Wij streven naar een optimale tevredenheid voor onze klanten. In uw geval hebben wij dat gedaan door het geven van extra korting op het aankoopbedrag. Ondanks deze korting was u nog niet tevreden. Wij hebben u gevraagd om het toestel kosteloos te retourneren. Dit heeft u gedaan, waarna wij het aankoopbedrag hebben gecrediteerd bij AfterPay. Kortom: wij zijn u op alle fronten tegemoetgekomen ondanks dat u het toestel niet hebt gehouden en niets hebt betaald. Met vriendelijke groet, Team Touchscreen Products