Teun bakker

Service zoals het hoort. Van bestelling tot levering helemaal top.

Snelle verzending
Krasvrij iPhone
Geseald uitstekende kwaliteit

Eva dong

Echt blij met mijn iPhone 5s. Zit geen enkele kras op en de kwaliteit is super goed.

De chat op de site is ook super handig. Er word snel gereageerd en je word op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Supersnelle verzending en goed verpakt met noppenfolie ter bescherming van de iPhone. Kortom helemaal tevreden.

iPhone kwaliteit super goed
Chat is handig
Makkelijk contact leggen
Bekwaam personeel

Product zo goed als nieuw, zelfs in originele verpakking en netjes geseald.

Inclusief nieuwe lader en oordopjes. Top!!

Puntenspaarsysteem is lastig terug te vinden

Ik was niet bekend met dit bedrijf. Maar na contact met het bedrijf heb ik toch een refurbished iPhone 6 besteld. Geen seconde spijt van gehad. Het toestel ziet er prachtig uit en werkt uitstekend.... Ik was niet bekend met dit bedrijf. Maar na contact met het bedrijf heb ik toch een refurbished iPhone 6 besteld. Geen seconde spijt van gehad. Het toestel ziet er prachtig uit en werkt uitstekend.

Kreeg ook nieuwe accessoires bij wel zo handig en zonder extra bij te betalen.

Ton beurze

Ik heb bij touchscreen products een iPhone 6 besteld. Ik had ze eerst gebeld om te vragen of die op voorraad was. Kreeg een vriendelijke dame aan de lijn. Zij vertelde mij dat de iPhone op voorraad... Ik heb bij touchscreen products een iPhone 6 besteld. Ik had ze eerst gebeld om te vragen of die op voorraad was. Kreeg een vriendelijke dame aan de lijn. Zij vertelde mij dat de iPhone op voorraad was.

Ik kreeg ook uitleg over wat refurbished was en wat ik kan verwachten. Dit vond ik heel vertrouwd en proffesioneel.

De bestelling vervolgens gedaan en de volgende dag binnen gekregen. De iPhone was zo goed als nieuw. Geen enkele kras op te vinden. Ik ben zeer tevreden over de service.

Goed product
Service uitstekend

Marcel bok

Goede shop, makkelijk te bestellen en goede kwaliteit

Kwaliteit is uitstekend

Rob schilt

Mijn bestelling voor een iPhone 6 is keurig afgehandeld. Bekwame mensen die verstand van zaken hebben.