Duidelijkheid informatie website
Vriendelijkheid medewerkers
Snelheid ophalen
Voorziening locatie

Mommerency

Direct aan autosnelweg. Heel vriendelijk onthaal. Vlotte shuttle heen en terug. Auto stond klaar om terug huiswaarts te keren.

Uitermate vriendelijk. Prima ligging voor reizigers uit België.

Heel tevreden, alles ging supervlot zowel heen-als terugreis

Vlot, geen lange wachttijd

Andy H

Alles prima verlopen, heel vriendelijke mensen,we zijn onmiddellijk naar luchthaven gebracht, ook ophalen heel correct, wagen stond ook goed overdekt en beschermd. Wij zijn super tevreden.

Super vriendelijk personeel, heel snel naar de luchthaven gebracht. Wij hebben direct opnieuw gereserveerd voor onze volgende vakantie.

Alles prima geen verbetering nodig.

m.beijert

Maak al vele jaren gebruik van de diensten van dit bedrijf en beveel dit bedrijf aan bij collega's en vrienden van mij.

vlotte en betrouwbare service al sedert jaren

Het afhalen van schiphol kan beter. Laatste keer meer de 45 minuten gewacht omdat er een grote groep ineens plaats nam in het busje. Eerder ging dit veel beter! Bedrijf weet tenslotte wie eraan komen

Marcel

Alles is precies volgens afspraak georganiseerd en geregeld. Personeel is daarbij vriendelijk. Top!

Afspraak is afspraak.

Kan ze niet bedenken. Misschien een "leuke" wachtruimte voordat de taxi er is.

Y.W. de Jong

S'morgensvroeg (05.30 uur) prettig ontvangen en konden direct met het busje naar schiphol. Bij terugkomst gebeld na 10 min. Kwam het busje er al aan. De auto stond al in de hal klaar dus konden na...

Houden zo !!!!

Houden zo !!!!

Salvo Frans

Prima; geen gezeu omdat we toch wat te vroeg waren; geen rond de pot draaien; aanpakken en handelen.

pro actief; weten wie er komt; klaarstaan bij aankomst;

Een aangename ervaring. zorgeloos op vakantie en je auto veilig geparkeerd

HJ Jurjens

Tevreden over de geboden hulp en onderdak.

Goede service.

De bereikbaarheid per telefoon kan beter. Bij het bellen vanaf Schiphol kreeg ik een aantal keren de voicemaail.
Dit is erg onplezierig als je contact wil leggen.

Marc

Snelle transfer. Vriendelijk personeel. Een aanrader.

Stonden al te wachten voor de terugreis. Auto stond startklaar voor vertrek.