Voorziening locatie
Duidelijkheid informatie website
Vriendelijkheid medewerkers
Snelheid ophalen

Yvonne

Prima service. Ik heb er nu al drie keer gebruik van gemaakt en de kwaliteit is alle keren top geweest.
Je bent snel op Schiphol en na je vakantie weer snel bij je auto.
De chauffeurs...

Snel op Schiphol en naderhand snel bij je auto.
Vriendelijke chauffeurs.

PATRICK PANNIER

GOEDE SERVICE TEGEN EEN GOEDE PRIJS.
VALUE FOR YOUR MOENYY ☺

ZEER PROFESSIONEEL EN STIPT

HOUDEN ZO

Jan Brekelmans

GA ZO DOOR, WIJ ZIJN TEVREDEN !!

DUIDELIJKE EN GOEDE AFSPRAKEN

Ik had een slechte ervaring. Groot probleem vond ik nl. de verwarring met P4 van Schiphol (met A4 van jullie). Ik reed dus naar de verkeerde parkeerplaats....

Het binnenrijden op A4 zonder eerst een parkeerplaats besproken te hebben ging héél erg gemakkelijk.

Zorg dat duidelijker wordt gemaakt op de website etc. dat A4 iets anders is als P4.

Hans van de Werken

Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Duidelijke instructies, vriendelijk personeel, snelle transfers en acceptabele prijzen

Vriendelijk personeel, als je even moet wachten krijg je al een start vakantie gevoel

Door de verschillende benamingen, mede door samenwerking, is het soms verwarrend en niet altijd duidelijk wat er op het busje staat. Een fout die een voorgaande keer is gemaakt is goed gemaakt met een eenmalige korting.

Maarten de Bloois

Het overdragen van de auto gaat heel snel, de bagage wordt snel overgeladen en een aardige chauffeur brengt je snel naar de ingang waar je moet instappen.
Bij terugvlucht is bellen voldoende...

De snelle afhandeling

As

Aardige mensen goede service ,

Snelle service

Ciska

Vlotte afhandeling, op tijd gebracht en gehaald

Vriendelijk personeel

Een automaat met blikjes drinken / snacks, even iets lekkers voordat je aan de autorit gaat beginnen

Het bedrijf is bij mij bekend, omdat ik al eens eerder mijn auto hier parkeerde toen we vanaf Schiphol vertrokken.

Korte tijd tussen aankomst bij de parking en het afzetten bij de vertrekhal van Schiphol.