7.8/10
7.2/10

Oplichters! Schrijven zelf de goede reviews om hun waardering positief te krijgen. Betalen Google om als 1e zoekresultaat te verschijnen en vervolgens mensen grof meer geld te vragen dan de... Oplichters! Schrijven zelf de goede reviews om hun waardering positief te krijgen. Betalen Google om als 1e zoekresultaat te verschijnen en vervolgens mensen grof meer geld te vragen dan de originele prijs van kaartjes. Dat zie je pas als je de kaartjes ontvangt. Staan op een andere naam en een fractie van het bedrag dat ik er voor heb betaald. Schandalig! Reageren met standaard reacties op dit soort echte reviews. Dat het op de site staat. Dat klopt maar conform allerlei marketing trucs wordt je afgeleid als je bestelt. Je oog wordt getrokken naar andere informatie en dat weten ze. Dat is hun verdienmodel. Pure oplichterij.

Dat ze het oplichten van consumenten tot kunst hebben verheven.

Stop met oplichten.

Kruiskamp

Slechte ervaringen.10 kaarten gekocht voor€702,50ipv voor€415 bij Ticketmaster voor uitje met kinderen en kleinkinderen.M.a.w.€287,50 teveel

Uitleg route,tijdschema.

Duidelijk aangegeven dat het een wederverkoper is.Goedkoper bij Ticketmaster.Verschil€28,75

John v d kamp

Betrouwbaar en komen afspraken goed na wat ze beloven doen ze

E mail contact duidelijk

Niet

Tessy Dahmen

Duidelijk, snel, goed geregeld

Alles keurig op tijd ontvangen

Goede duidelijke site en goede service. Komen hun afspraken na.

Goede service en komen hun afspraken na.

De kaartjes wat goedkoper verstrekken.

Thalita

Tickets worden gemakkelijk gekocht. Vond het alleen jammer dat zowel ik als meerdere jn de rij niet wisten dat je ook nog een extra lidmaadschap erbij moest nemen van €4.

Gemakkelijk en overzichtelijk.

Extra's duidelijk aangeven zoals de extra €4 voor lidmaadschap.

Brenda Rietvink

Super goedkope tickets en mooie plaatsen!

Snelle service!

Isaac van Es

Duidelijke info

Correcte afhandeling.

Overzicht zitplaatsen.

Van Veen

Belabberd oplichting veel te duur!!

- sterke punten hebben ze niet, ze hadden mij mijn geld terug moeten storten!! 110% teveel betaald voor 4 kaartjes schandalig!! Had ik het programma Kassa maar eerder gezien....

Neem je familieleden in de maling, ik hoop dat nooit iemand meer kaarten via dit bedrijf gaat kopen / bestellen!!! Geef de gedupeerden hun geld terug!!!

Goede communicatie

Goede service