7.8/10

J.R

Oplichters zijn het.

Opdoeken die handel, malafide zijn ze

RvB

Topticketshop hanteert hun eigen regels i.p.v. zich aan de wet te houden. Heel bijzonder.. Als je verzoekt om teruggaaf van de kosten van een kaartje, omdat het betreffende concert is geannuleerd,... Topticketshop hanteert hun eigen regels i.p.v. zich aan de wet te houden. Heel bijzonder.. Als je verzoekt om teruggaaf van de kosten van een kaartje, omdat het betreffende concert is geannuleerd, houden ze je constant aan het lijntje met loze mededelingen zoals dat je hun volgende mailtje maar weer moet afwachten... Verschrikkelijk 'bedrijf'. Doet er alles aan om maar geen geld te restitueren. Wordt tijd dat dit 'bedrijf' juridisch wordt aangepakt! Stelletje oplichters zijn het.

Te veel om op te noemen

Geen enkele

Opdoeken dat bedrijf

van der Velden

Op de eerste plaats heel goed, maar na 20 maart erg slecht

zou graag willen zien dat ze mijn geld terug storten het gaat namelijk om € 230 euro wat ik erg veel vind

N.J.

Oplichters

Geld teruggeven in plaats van mensen oplichten

Peter Hoen

Topticketshop negeert de wet en dit maakt hun een malafide en onbetrouwbare partij.

Kaartjes gekocht voor Maluma op 18 maart j.l. Helaas en logischerwijs is deze datum gecancelled vanwege de Corona crisis. Derhalve een mail gehad van topticketshop met een nieuwe datum (september 2020). Vanwege het feit dat ik per aankomende juli emigreer naar de andere kant van de wereld, netjes aangegeven dat ik het concert op de nieuwe datum niet bij kan wonen en mijn geld graag terug zou willen ontvangen. De reactie van topticketshop luidt als volgt: 'wij beroepen ons op overmacht, wanneer iedereen zijn geld terugvraagt gaan wij failliet, derhalve kunnen wij niet overgaan tot restistutie'. Ik kan nog begrijpen dat wanneer iedereen zijn geld terugvraagt, het bedrijf failliet gaat, maar dit is natuurlijk niet zo. Lang niet iedereen is verhinderd op de nieuwe datum en dus lang niet iedereen vraagt om restitutie. Maar, nog belangrijker, wel of geen faillissement, niets geeft topticketshop het recht om de wet te negeren. De wet schrijft namelijk voor dat je recht hebt op restitutie wanneer een concert verplaatst wordt. En dit staat zelfs nog los van het feit of je dan wel of niet verhinderd bent op de nieuwe datum. Mijns inziens maakt deze manier van (niet) handelen topticketshop tot een malafide en zeer onbetrouwbare partij.

Dus, even resumé: ben je op zoek naar dure kaarten (hier kan ik overigens niks van zeggen, dit mag wel volgens de wet), en vind je het niet erg dat topticketshop de overeenkomst tussen jou en hen eenzijdig en onrechtmatig aanpast? Zoek dan niet verder en koop die kaarten!

Maar, hecht je meerde waarde aan een betrouwbare partner en scherp geprijsde tickets? Dan adviseer ik jou om niet naïef te zijn en gewoon even verder te zoeken!

Geen oordeel

Wet naleven.

Anna Modderkolk

It was a very good experience! Good acoustics, good lighting, fun effects, easy exits!

An email was sent with all exact show details which was extremely helpful

No

M van Bergen

Prima bedrijf met duidelijke uitleg en berichtgeving via de mail.

Duidelijk omschreven wat de bedoeling is van de avond.

Bibi Terlouw- Dado

Je krijgt direct bericht wanneer je je kaarten kunt verwachten.