Edinho d'Azevedo

Top service;Top prijzen; Top jaloezieën!

Uw ervaring

Uitstekende gratis opmeetservice; zeer snelle respons op vragen en/of opmerkingen; offertes ontvang je binnen no-time. Snelle levering, goed en compleet verpakt inclusief duidelijke beschrijving.

Edinho d'Azevedo

Top service;Top prijzen; Top jaloezieën!

Christiaan

Nette service en goede qualiteit

Uw ervaring

Ja, snel geleverd en professioneel geholpen. De kwaliteit van het product is top en ziet er prachtig uit.

Van der Lee

Super blij met de Lindehout jalouzieen

Uw ervaring

Correcte behandeling en afhandeling bij meten, afleveren door pakketdienst had beter gekund

Beste klant,

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze inmeetservice.
Veel plezier gewenst met de jaloezieen.

Kim

Fantastisch! Goede online service, mooi product!

Uw ervaring

Snel mail terug, allerlei vragen werden keurig beantwoord, er werd mee gedacht! Het product (plissé met handbediening, met stof uit de budgetlijn) is heel erg mooi!!

Beste klant,

Goed om te horen dat onze klantenservice en de kwaliteit van het product u bevalt.

Marco Sabatino

Uw ervaring

Snel, betrouwbaar, klantvriendelijk, top materiaal.

Beste klant,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een review.

Top bedrijf!!

Uw ervaring

Wij zijn tevreden met de service!! Er word snel antwoord gegeven als he vragen hebt en het eindresultaat is super!!

Beste klant,

Bedankt voor de mooie complimenten.
We zien u graag nog een keer terug in onze webshop!

Dekker

Topbedrijf

Uw ervaring

Ja erg klantvriendelijk en snelle levering

Beste klant,

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze klantenservice en de snelle levering.
We zien u graag nog een keer terug in onze webshop!

Team Topjaloezieen.nl

Meer aandacht voor details gewenst

Uw ervaring

Overall zijn wij erg blij met de kleur en het uiterlijk van de houten jaloezieën. Bij de montage liepen wij wel tegen een aantal punten aan waar wij minder blij mee zijn. Welke in onze ogen beter/anders kunnen.

Bij het inmeten hebben we voor de touwtjes een keuze gemaakt aan welke kant deze bediening moet komen. Bij de brede jaloezie zitten de touwtjes voor het ophalen en het openen aan één kant. Bij de smalle jaloezieën echter aan twee kanten, terwijl wij hier ook één kant hebben gekozen ket de adviseur. Waarom moet je dan een keuze maken? Hier hadden wij nu een andere verwachting van.

Bij de twee smalle jaloezieën in de erker aan de zijkanten was het onmogelijk om voldoende ruimte te vinden om er twee bevestigingonderdelen in te klikken. Nu hangen deze smalle jaloezieen op 1 i.p.v. 2 steunen.

Bij 1 jaloezie is het binnenwerk wat naar binnen gedrukt waardoor het aan de buitenkant niet netjes in de openingen van de ‘bak’ valt. Bij de andere jaloezieën is dit wel het geval. Dit is balen als je weet hoe het ook kan zijn.

De afdeklatten voor aan de voorkant zijn een mooie strakke afwerking. Door de plaatsing in de erker worden de zijkanten tegen de afdeklat aan geplaatst van de grote jaloezie. Hierdoor ontstaat een grote kier in de hoek tussen de jaloezieën. Als oplossing kan de lange afdeklat worden ingekort. Dergelijke aanpassingen hadden wij, zeker gezien het inmeten van de jaloezieën, niet verwacht.

moet er een stuk af worden gehaald om te zorgen dat de zijkanten in het midden van het raam vallen i.p.v. aan de zijkant.

Beste klant,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een review.

Vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen, helaas zonder resultaat. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice?

Bob Mulders

Super goede prijs en kwaliteits verhouding

Uw ervaring

Goede duidelijke communicatie en snelheid