StraatmaN

Goed en duidelijk uitleg ,waar de pijn vandaan kwam . vriendelijk en netjes behandeld

Monic van Dinten

Vriendelijk, netjes, verteld wat ze gaat doen en luistert goed naar de patiënt

A.P.P. Klerk

Hij behandelde mij naar volledige tevredenheid en doet dit in zo'n kort mogelijk tijdsbestek.

Ria Jansen

Ik kom al sinds 2009 bij mijn fysiotherapeut, ben dus zeer tevreden. Hij heeft mij uitstekend geholpen en begeleid in mijn revalidatie na 6x te zijn geopereerd inzake vervanging van 2... Ik kom al sinds 2009 bij mijn fysiotherapeut, ben dus zeer tevreden. Hij heeft mij uitstekend geholpen en begeleid in mijn revalidatie na 6x te zijn geopereerd inzake vervanging van 2 knie-gewrichten, 2 heup-gewrichten en 2- schoudergewrichten.

eerde

Direct to the point zodat de patient weet waar hij/zij aan toe is

peter sijbers

Ja, mijn lichaam reageert zeer wisselend op behandeling. ik ga snel 'over de kop'. mijn fys. zag dat heel goed in en zocht steeds in goed overleg met mij naar de best passende aanpak en via... Ja, mijn lichaam reageert zeer wisselend op behandeling. ik ga snel 'over de kop'. mijn fys. zag dat heel goed in en zocht steeds in goed overleg met mij naar de best passende aanpak en via voortdurende evaluaties naar een haalbare opbouw. Die aanpak was zowel voor haar als voor mij lastig vorm te geven. zij moest mij steeds afremmen omdat ik een aanpakker ben wat bij mijn dwarsleasie vaak contraproductief werkt. Bravo voor haar begeleiding!!!

Ben al bij diverse fysiotherapeuten geweest (allemaal weinig effect). Werd hier serieus genomen en er werd goed gekeken waar ik al aan geholpen was en wat voor mij nog effect zou hebben.