Pietje

Zeer tevreden en perfectie bestaat niet dus een 9

Arie

Ik zou graag wat meer en duidelijkere oefeningen krijgen en als het mogelijk is op papier.

Ad

De heer Maasakkers is een zeer bekwame fysiotherapeut die zijn beroep zeer deskundig uitvoert. Hij neemt de tijd om de klachten grondig door te bespreken en samen te kijken wat de beste oplossing... De heer Maasakkers is een zeer bekwame fysiotherapeut die zijn beroep zeer deskundig uitvoert. Hij neemt de tijd om de klachten grondig door te bespreken en samen te kijken wat de beste oplossing is voor het herstel.

Judith

Topfysiotherapie is een fijne praktijk. Mijn behandeld therapeut neemt mij serieus, legt mij uit wat hij gaat doen en waarom en helpt me in korte tijd van mijn klachten af. Verder vind ik de... Topfysiotherapie is een fijne praktijk. Mijn behandeld therapeut neemt mij serieus, legt mij uit wat hij gaat doen en waarom en helpt me in korte tijd van mijn klachten af. Verder vind ik de praktijk erg laagdrempelig.

roel

Deskundige therapeut...begreep mijn klachten meteen….gaf goede uitleg mbv een kunststof model van mijn wervels...kortom...ik ben dik tevreden

g wolf-konijnendijk

Omdat het goed besproken was de voor en e.v.t. het niet uit komen van de verwachting

Op alle gebied vond ik de behandeling EN de fysiotherapeut perfect!
Op alle gebied vond ik de behandeling EN de fysiotherapeut perfect!
Mijn klachten zijn heel serieus genomen en je hoopt natuurlijk dat je er helemaal van af komt, maar bij mijn klachten komt helaas de leeftijd kijken