Deskundige fysiotherapeut, die begaan is met zijn clienten

Yvonne van Uden

Goede uitleg.Goede behandeling.Vriendelijk en deskundig.

Ik had geen klik.
Ik had geen klik.
Ik had lichamelijk klachten en het ging de hele tijd over mijn leefstijl en grote vraagstukken. Vind ik passender bij een psycholoog of maatschappelijke werker. Niet bij een fysio therapeut. Totaal niet passend dus bij mijn vraag, ben na 2 keer ook gestopt. Was compleet zinloos.

Hij is een goede Fysio Therapeut hij luistert goed en de behandelingen zijn ook goed

Riny van Boxtel

Goede duidelijke en vriendelijke uitleg.

Hij neemt mij serieus en heb wel vertrouwen in hem.

Ik kwam voor pijn in nek en schouder, daarbij heb ik al jaren last van mijn been. maar daar kwam ik niet voor in het begin gesprek aangegeven dat nek schouder en onder rug het probleem waren waar ik... Ik kwam voor pijn in nek en schouder, daarbij heb ik al jaren last van mijn been. maar daar kwam ik niet voor in het begin gesprek aangegeven dat nek schouder en onder rug het probleem waren waar ik voor kwam. therapeut heeft na twee maal zich gefocust op mijn been en voet, terwijl ik daar niet voor kwam. Praten kan ik over al, daarvoor hoef ik niet naar de fysio.