Weijde Anneke

Alweer was deze serie behandelingen een prettige betrouwbare samenwerking tussen therapeut en mij.
Met als toevoeging altijd een uitleg waarom en waarvoor.

van dijk

Ik ben zeer goed geholpen,klachten zullen blijven bestaan , maar ik weet nu wat het is en hoe ik er mee om moet gaan.

Yvonne

Je legt uit wat de problemen zijn en deze worden meteen behandeld.

Saruonna

Dat blijkt uit de overige antwoorden: ik voel me gehoord en serieus genomen. Er wordt meegdacht en ik krijg alle ruimte voor eigen inbreng.

Ton van der Burgt

Omdat ze luisteren naar de klacht, en daar gericht mee aan de slag gaan.

I.J.Luitwieler-van der Weijde

Omdat zij naar beste weten heeft gehandeld, maar we samen besloten hebben de therapie te stoppen en eerst naar de huisarts te gaan. Na een foto bleek er een scheurtje in de onderste wervel te zitten... Omdat zij naar beste weten heeft gehandeld, maar we samen besloten hebben de therapie te stoppen en eerst naar de huisarts te gaan. Na een foto bleek er een scheurtje in de onderste wervel te zitten en geen spierenkwestie.

Huub

Wordt serieus genomen, kan bij klachten altijd zeer snel terecht en na behandeling zeer snelle verbetering

T. van Dooren

Hij nam me serieus en wist hoe hij deze klacht kon behandelen. naast dat de klacht in mijn knieën zaten, keek hij ook naar waar die klachten van kwamen (stand voeten, manier van zitten opstaan... Hij nam me serieus en wist hoe hij deze klacht kon behandelen. naast dat de klacht in mijn knieën zaten, keek hij ook naar waar die klachten van kwamen (stand voeten, manier van zitten opstaan lopen) en gaf technieken aan die ik in het dagelijks leven kan toepassen. Ideaal!!!!!