Op alle gebied vond ik de behandeling EN de fysiotherapeut perfect!
Op alle gebied vond ik de behandeling EN de fysiotherapeut perfect!
Mijn klachten zijn heel serieus genomen en je hoopt natuurlijk dat je er helemaal van af komt, maar bij mijn klachten komt helaas de leeftijd kijken

Hij begrijpt mijn klachten,ik ben al bijna 20 jaar bij hem,in legt goed uit wat mijn mogelijk nog zijn en ik ga met plezier naar hem toe!

Klacht is goed begrepen en ik was zeer snel verlost van de grootste pijnen.

De fysiotherapeut die ik had was zeer deskundig, de klachten waren zeer snel verholpen. Ik ben al ooit eerder in deze fysio praktijk geweest en je krijgt er geen oefeningen mee voor thuis die je... De fysiotherapeut die ik had was zeer deskundig, de klachten waren zeer snel verholpen. Ik ben al ooit eerder in deze fysio praktijk geweest en je krijgt er geen oefeningen mee voor thuis die je toch niet gaat doen. Ze geven je gerichte oefeningen mee die je op meerdere momenten van de dag kunt doen tijdens je dagelijkse routine .
De sfeer was erg goed en ik voelde me meteen vertrouwt en serieus genomen.

Ine

De klachten zijn sterk verminderd en de rotatie van de nek is weer optimaal . Altijd vriendelijk en naar wens geholpen .

Ze denkt mee hoe we de klachten kunnen verbeteren die op dit moment verslechteren. Ze vraagt altijd uit hoe het met de klacht is en wat ik gedaan heb.

Britt

Ik kan altijd snel terecht met een klacht. Krijg goede zorg en oefeningen mee

Jordi

Weten om te gaan met klachten van een 5jarige. Door de oefeningen gaan de zwemslagen beter. En loopt met voeten minder naar binnen

Ton

Mijn therapeut luistert goed naar mijn klachten en probeert actief een oplossing te vinden voor mijn problemen.
Als het een niet werkt, probeert hij ook wat anders.

Xxxxxxx

Omdat de behandeling is afgebroken
Ik had nog 5 behandelingen volgens cz
Om een of andere reden afgebroken door de behandelaar
Om zelf betalende oefeningen te doen.
Omdat de behandeling is afgebroken
Ik had nog 5 behandelingen volgens cz
Om een of andere reden afgebroken door de behandelaar
Om zelf betalende oefeningen te doen.

En nu ben ik naar een andere fysio gegaan met goed resultaat.