Ton van der Palen

Luisterde goed en serieus naar mijn klachten, en de behandelingen hebben geleid tot bijna pijnvrij.

S

Ik ben op een gegeven moment doorgestuurd naar een collega omdat de behandeling tot dan toe de klachten niet helemaal verhielp. Ik had het op prijs gesteld als dat 1 a 2 behandelingen eerder was... Ik ben op een gegeven moment doorgestuurd naar een collega omdat de behandeling tot dan toe de klachten niet helemaal verhielp. Ik had het op prijs gesteld als dat 1 a 2 behandelingen eerder was gebeurd, dan was ik wrs binnen mijn maximaal aantal vergoede behandelingen gebleven.

Paulien verbakel

Ik doe alleen aquafysio en daar ben ik zeer tevreden over, ben maar 1x in de praktijk geweest dus heb daar weinig ervaring mee

Kim van Lieshout

Heel erg blij met het oplettende oog van Vincent.

Ruud Siroen

Omdat zij precies aanvoeld wat de oorzaak is en ook uitlegd

John van den Brand

Vincent maakt altijd tijd,ook al moet hij zijn eigen pauze er voor laten schieten.
Ook als hij helemaal vol zit met afspraken,kijkt hij altijd of hij die dag nog kan,en blijft hierdoor wat langer doorwerken.
Altijd een goed gesprek en in voor een geintje.
Voel me altijd serieus genomen .
Houd je niet aan het lijntje.
Geeft duidelijk advies.

Maria

Behandelaar week af van gegeven opdracht door specialist

Yvonne bergmans

Ben heel vaak geweest en elke keer word ik gehoord en geholpen daarbij is het ook gezellig om te komen