Jolanda Roozen

De fysiotherapeut komt goed zijn afspraken na en stelt je op je gemak, zodat je je toch wel ontspannen voelt bij de behandeling.

p. heeffer

Super goed behandeld doe alles weer als voorheen grote pluim voor luuk

Bart

In slechts 2 behandelingen was ik in staat mijn klachten sterk te reduceren

Wout Huijben

Omdat de fysiotherapeut tot 2 keer toe verder keek dan alleen de klacht waar ik voor kwam. Hierdoor kwam aan het licht dat ik niet goed sta en ik op mijn houding moet letten.

Jet

Ik ben bij Vivi Lafeber geweest voor haptonomie behandelingen. Ze laat je d.m.v. oefeningen zelf ontdekken wat de problemen zijn en hoe je daar op dit moment zelf mee om gaat en wat je er in de... Ik ben bij Vivi Lafeber geweest voor haptonomie behandelingen. Ze laat je d.m.v. oefeningen zelf ontdekken wat de problemen zijn en hoe je daar op dit moment zelf mee om gaat en wat je er in de toekomst aan kunt doen. Ze neemt jou en je verhaal/klachten heel serieus en geeft goede tips om inzicht te krijgen en om anders met situaties om te leren gaan. Daarnaast doet ze dat op een hele relaxte maar duidelijke manier (met ook humor er in), zodat ik echt het idee heb dat we aan het samenwerken zijn. Hartstikke bedankt dus!!

dirkje van nunen

Het is een goede en gezellige fysiotherapeut en weet precies wat ik bedoel

Marc

Zeer professioneel, adequaat en helder in communicatie. Heel erg prettig in contact.

Hein

Hij wist wat hij deed, kwam vertrouwd over en deed zijn best.