De behandeling die ze met mij samen bespreken en het op maat aanbieden.

Haar kundigheid in combinatie met persoonlijkheid.
Haar kundigheid in combinatie met persoonlijkheid.
Integer,betrokken maar.met professionele afstand. Erg goede informatievoorziening en deskundigheid. Zegt ook als ze er geen kennis van heeft en verwijst dan door. Heel fijn mens.

De fysiotherapeut die mij behandeld heeft is een sympathiek persoon en inlevend en voor mijn gevoel een deskundig behandelaar die zich vooraf door mij grondig liet informeren over de symptomen van... De fysiotherapeut die mij behandeld heeft is een sympathiek persoon en inlevend en voor mijn gevoel een deskundig behandelaar die zich vooraf door mij grondig liet informeren over de symptomen van mijn klacht, hoe lang ik daar al mee al rondlep, waardoor die volgens mij zouden kunnen zijn ontstaan etc.etc. De ontvangst was zeer klantvriendelijk en de praktijkruimte ziet er keurig uit

Omdat ik door Vivi serieus genomen wordt. Ze luistert goed naar mijn klachten en handelt ernaar

Mw. Lafeber is als professional een kei. zij vraagt goed door en reflecteert consequent. Zij is bijzonder integer, wat het gevoel van veiligheid vergroot.
Mw. Lafeber geeft prima uitleg over...
Mw. Lafeber geeft prima uitleg over het hoe en waarom van de behandeling en wat ik ervan mag verwachten
Ik heb reeds twee keer eerder van de kwaal een behandeling gehad in 1997 en in 2017. Qua informatieverschaffing, behandeling, resultaatbespreking en het geven van terugkoppeling op de uitgevoerde oefeningen Heb ik niet eerder zo'n professionele behandeling/begeleiding gehad. Vandaar mijn ietwat enthousiast klinkende beoordeling.

Tim van Dam

Hij was erg persoonlijk met jou eigen plan bezig, ook wist hij wie je was op het moment dat je de praktijk in kwm lopen.

Zeer doortastend en bekwaam. Prettige en duidelijke communicatie. Behandelingen waren meteen effectief en resultaat was groter en sneller dan verwacht.

Luuk weet heel goed wat hij doet en legt dit ook uit.

Emma neemt je klachten serieus, waar het bij long-covid in de buitenwereld nog al eens aan ontbreekt. Ze luistert, geeft tips en, in mijn geval, heeft ze me tijdig doorgestuurd naar de ergo om,... Emma neemt je klachten serieus, waar het bij long-covid in de buitenwereld nog al eens aan ontbreekt. Ze luistert, geeft tips en, in mijn geval, heeft ze me tijdig doorgestuurd naar de ergo om, gezien mijn klachten, eerst daar mee aan de slag te gaan.
Ik ben erg tevreden over Emma en ook over Lisette.