Davy

Luist en geeft duidelijk antwoord. Oefeningen gekregen om thuis te doen. Goede diagnose gesteld en geleerd hoe er mee om te gaan, over gaat het niet maar kan er beter mee omgaan.

Annette

Bente weet de juiste snaar te raken. Motiveert, is ambitieus in de doelen die ze voor mij stelt, betrekt mij daar bij, varieert in oefeningen en trainingen, neemt de tijd, is ontspannen. Biedt meer...

Jacques van Gool

Vakkundig op het gebied van sport. De blessure die ik opliep had een veel diepere achtergrond zo bleek en is hoofdzakelijk veroorzaakt door een verkeerde manier van hardlopen.

Len

Freek heeft mij eerst doorverwezen naar een orthopeed alvorens te behandelen zodat hij zeker wist welke specifieke behandeling nodig was, dat vind ik een kracht. Van daaruit is behandeling dus veel...

Er werd breder gekeken dan naar de klacht op zichzelf in de behandeling en met tips

Joyce

Ze neemt mijn klachten altijd serieus en haar aanpak van behandeling werkt altijd goed.

Jennifer

Ze is erg vakkundig en luisterd actief. Ik kreeg de juiste oefeningen aangereikt en kon daarmee aan de slag. De behandeling was effectief! Ik kan nu zelf vooruit en mijn klacht blijvend verminderen....

Mari-jan

Je wordt als een individu behandeld en er is oor naar je klacht. Neemt de tijd voor duidelijke uitleg en draagt zorg voor eventueel preventief tegengaan van klachten in de toekomst.

Martijn Weterings

Snel verlost van de pijn en klachten. De therapeut kon in duidelijke begrijpelijke taal de behandeling uitleggen en wist snel het probleem te vinden en op te lossen.

Toin Thijs

Het neemt mijn klacht serieus en probeert oo verschillende manieren resultaat te behalen.