Bergmans

Goede en deskundige behandeling, en niet gelijk afdoen met oefeningen doen in de zaal zoals vaak gebeurt

Jolanda van der Vorst

Omdat ik vertrouwen had in haar, ze kwam heel professioneel over.

Daphne

Sanne heeft echt heel veel kennis en kunde! Herkent meteen de klacht en weet meteen te achterhalen waar het dan wel of niet zeer doet. Ze kent me van eerdere blessures en pakt naadloos de draad weer... Sanne heeft echt heel veel kennis en kunde! Herkent meteen de klacht en weet meteen te achterhalen waar het dan wel of niet zeer doet. Ze kent me van eerdere blessures en pakt naadloos de draad weer op. Als er iets is kan ik altijd super snel terecht. Ik.blijf altijd in behandeling totdat mijn klachten volledig weg zijn en daarmee mijn einddoel behaald is. Ik kan geen andere fysio bedenken bij wie ik eerder zou aankloppen dan Sanne. Echt een top fysio dus meer dan terecht een dikke 10!!!!

Gerdina Schellekens

Vriendelijk, behulpzaam, respectvol, denkt mee, weet wat ze doet, Komt afspraak na

Rolinda

Ik werd gehoord en er werd samen met me overlegd

Marjan

Er wordt iedere keer gevraagd hoe het ging, dan wordt er nagedacht en n.a.v. het gesprek verder behandeld.

I

Serieuze en goede aanpak. Klachten zijn nagenoeg verdwenen en als ze al aanwezig zijn, kan ik ze zelf met oefeningen verhelpen.

Eveline

Ik voel me serieus genomen en heb het idee dat de behandelaar zeer kundig is.