theo lugters

Alles wat ik moest doen werd keurig uitgelegd en ook de oefeningen deed zij eerst voor .

van Baardwijk

De aandacht van hoe gaat het waar zit nog de pijn . de aandacht gelijk l ze loopt achter je als ze je ophalen gelijk kijken hoe je loopt .
Niet moeilijk doen makkelijk om schakelen .

Jos

Ze was duidelijk perfecte oefeningen met vooruitgang als ik vragen had kon ik haar bellen

Peter Kuijpers

Het is iemand die mij begrijpt en precies weet wat ze moet doen bij mijn klachten.
Er is een klik, en dat is voor een goede behandeling heel belangrijk.
Maximale score en dat is verdiend.

I van dongen

Kundig, aandacht voor de klant, goede klik samen, heel precies en vriendelijk
Fijn mens

Ronald

Kundige begeleiding en uitleg, waarbij het waarom van een de oefeningen duidelijk werd belicht.

Cees Versteeg Raadhuisplein 42 - 5161 CG Sprang Capelle

Door de merkbare wel gemeende interesse naar mijn gezondheid als zowel de privé situatie e.d.
even zo geld dit voor de begeleiding bij de uitvoering in praktijk en uitleg gebruik apparatuur, alsmede in deze corrona situatie telefonische navraag en advies..

Theo

Prettig en aangenaam contact goede behandeling, en luisteren naar de klachten en ook gericht behandelen.

Wezenbeek

Mijn fysiotherapeut Sabine is zeer kundig en professioneel. Ik ben door diverse fysiotherapeuten behandeld in andere praktijken en zie nu het verschil van behandelen.
Vandaar een 10 voor Sabine.

Rick Steenbergen

Irene is een topvrouw die zorg heeft voor je en zich echt je lot aan trekt. Ze is altijd bereid een stapje extra te doen.