Weinig uitleg over behandeling en voelde mij ook in mindere mate niet serieus genomen

Kundig en correct en duidelijk in wat je te wachten staat. Dus heel prettig

Leoni is gewoon het beste fysiotherapeut.
Ik voel me veilig bij haar.

Ze heeft me goed behandelt, ik heb geen oefeningen gehad dus vandaar laag cijfer, was ook niet nodig. Leonie was een fijne therapeute die goed luisterde naar mijn klachten en daar naar handelde. Ik... Ze heeft me goed behandelt, ik heb geen oefeningen gehad dus vandaar laag cijfer, was ook niet nodig. Leonie was een fijne therapeute die goed luisterde naar mijn klachten en daar naar handelde. Ik kom zeker terug als nodig blijkt.

Dat de behandeling niet zo aan slaat, lig aan mijn aandoening. therapeut kan alleen verlichten en daar kom ik ook voor

Professioneel, denkt mee, flexibel, kan goed luisteren.

Ik ben al regelmatig bij deze fysiotherapeut geweest voor behandeling en altijd goed geholpen en van mijn klachten afgekomen. Tevens vind ik het prettig dat je ook in de avond terecht kan voor... Ik ben al regelmatig bij deze fysiotherapeut geweest voor behandeling en altijd goed geholpen en van mijn klachten afgekomen. Tevens vind ik het prettig dat je ook in de avond terecht kan voor behandeling en dat de praktijk goed bereikbaar is en je goed kunt parkeren!