Nils

Werd goed naar mij geluisterd en vervolgens een goed passende behandeling toe gepast en er werden oefeningen voor thuis mee gegeven

Mark

Er moet altijd ruimte blijven voor verbetering, maar ik ben zeer tevreden.

Jeffrey

Omdat Hij begreep waar ik lastvan had en ook de juiste aanpak daarvoor had

MM

Bij de behandeling van mijn klachten word er rekening gehouden met mijn wensen en niet onnodige dingen gedaan of voorgeschreven.
Er word eerst besproken waar de klachten zitten en daarna...
Er word eerst besproken waar de klachten zitten en daarna gekeken voor er iets gedaan word.
Er word goed geluisterd naar de klant die zelf aan kan geven als hij denkt dat de klachten ergens anders vandaan komen en de tijd genomen om dat te bespreken.

Shaffi

Luisteren goed en vraagt genoeg om de pijn te kunnen behandelen. Aardig en humor.

Jeanne van der Meer

Ik kwam bij de praktijk met klachten. Heb heel goed gesprek gehad en na onderzoek heeft zij me gezegd naar de huisarts te gaan. Door haar ben ik bij neuroloog geweest en nu blijkt dat ik ee... Ik kwam bij de praktijk met klachten. Heb heel goed gesprek gehad en na onderzoek heeft zij me gezegd naar de huisarts te gaan. Door haar ben ik bij neuroloog geweest en nu blijkt dat ik ee nekhernia heb. Liep al maanden mee.

Rob van den Elzakker

Na 2 consulten kan ik niet beoordelen of de zorg voldoende is