nienke de buijzer

We hebben samen de problemen besproken,waarna hij mij op een prima manier behandelde. De behandeling heeft voor mij een prima resultaat gehad. En ook zijn advies om naar een speciale voetkliniek te... We hebben samen de problemen besproken,waarna hij mij op een prima manier behandelde. De behandeling heeft voor mij een prima resultaat gehad. En ook zijn advies om naar een speciale voetkliniek te gaan was prima. Ik moest inderdaad geopereerd worden en de fysio daarna heeft mij letterlijk goed op poten (mijn voeten) gezet.

Mirjam is erg goed in anamnese en heeft bij mij altijd resultaat bereikt. Ze werkt met name ook aan de structurele aanpak (preventie voor de toekomst) door adviezen en oefeningen.

Ik ben tevreden en als iemand dezelfde behandeling moet hebben dan zou ik dat doen

Ik heb meerdere fysiotherapeuten gezien met mijn klacht en geen een kon mij voor langere tijd klachtenvrij houden.
Topfit fysio is dat gelukt :)

Nel Bouman

Jolijn is bij mij overgekomen als een deskundig fysiotherapeut. Ze had snel een diagnose, die bleek te kloppen. De oefeningen die ik via de app kreeg helpen heel goed.

Joost

Niet oeverloos ouwehoeren over hoe het gekomen is, hoe het te gaan oplossen hoe lang het traject gaat duren en wat je er thuis aan kan doen en hoe het straks te voorkomen.........
Maar gewoon...
Maar gewoon BAM!. Probleem oplossen en duidelijk zeggen waar het op staat.

rene kool

Behandelaar is deskundig en weet waar hij het over heeft. is flexibel en anticipeert op vragen die ik stel