Mario

Zoals eerder aangeven werd ik serieus genomen en was de therapeut deskundig

Elske

Fijn behandeld, luisterde goed , veel tips en extra oefeningen voor thuis.

Roy

Ik vind dat zij goed oplet voorbeeld ik had vocht in me linkerbeen zij vertrouwde het niet heeft mij terug gestuurd naar de huisarts met de mededeling dat zij dacht dat ik een trombose been had... Ik vind dat zij goed oplet voorbeeld ik had vocht in me linkerbeen zij vertrouwde het niet heeft mij terug gestuurd naar de huisarts met de mededeling dat zij dacht dat ik een trombose been had huisarts verwacht niet dat het trombose was huisarts wel bloed laten prikken bloed niet goed ik moest naar het ziekenhuis echo laten maken en wat blijkt meerderen propjes in knieholte en kuit dus ik zeg met naam en toenaam Lisa Beltman is een topper en krijgt van mij geen 10 maar 100 punten zij heeft mij heelveel problemen bespaart
Groet Roy Emden

Kim

Goede begeleiding, lieve mensen, duidelijke uitleg en probleem word goed aangepakt. Een 8 omdat geen enkel bedrijf perfect is. Zeer tevreden!

Stanley

Luisterde goed , kwam met oplossingen en voerde haar werk goed uit

brigitte de wolff

Konden snel met elkaar goed overweg waardoor de behandeling snel en kundig verliep waardoor je weinig behandelingen nodig had

W.Aartsen

Hij snapt precies mijn klachten door jarenlange ervaring en door de mogelijkheid van een echo is het probleem gauw te zien

Michael

Wordt altijd begrepen en tijdens de behandeling word ik goed aangepakt. Doet ff pijn maar het resultaat is er