P Verheul

Super meewerkend. Neemt de klacht serieus! Top fysio...niks voor niks topfit fysiotherapie

Hanny Kwantes

Ik vind dat er tijd wordt genomen voor mij en mijn klachten worden serieus genomen en wordt altijd goed behandeld

W .Korstanje

Persoons gebonden advies en behandeling en aandacht

Nienke de Buijzer

Er is goed geluisterd. . De fysio heeft geholpen binnen de mogelijkheden. Dat gaf al verbetering. Daarna kreeg ik het advies naar een gespecialeerde kliniek te gaan. Daar krijg ik nu een operatie.... Er is goed geluisterd. . De fysio heeft geholpen binnen de mogelijkheden. Dat gaf al verbetering. Daarna kreeg ik het advies naar een gespecialeerde kliniek te gaan. Daar krijg ik nu een operatie. Dus een uitstekende behandeling en advies!

G de kievit

Hij heeft kennis van zaken en heeft mij er snel van af geholpen

Sedrion

In een half uur wist hij de juiste oefeningen klaar te zetten die mijn knie prikkelde en verspilde nooit mijn tijd

D

Er is goede vooruitgang geboekt, maar het is lastig voor mij om te beoordelen in hoeverre dat nóg beter had gekund... Voel me wel beetje lullig als ik dit schrijf, maar ook realistisch lijkt mij.... Er is goede vooruitgang geboekt, maar het is lastig voor mij om te beoordelen in hoeverre dat nóg beter had gekund... Voel me wel beetje lullig als ik dit schrijf, maar ook realistisch lijkt mij. Ben wel tevreden

Johan de Nooij

In twee keer van mijn probleem afgeholpen.