Maarten

Ik ben door de eerste behandelaar doorverwezen naar een collega omdat de resultaten achterbleven bij de verwachtingen van de behandeling. Na een dry needle behandeling bij de collega namen de... Ik ben door de eerste behandelaar doorverwezen naar een collega omdat de resultaten achterbleven bij de verwachtingen van de behandeling. Na een dry needle behandeling bij de collega namen de klachten af en door het blijven dor van de oefeningen ben ik nu weer in staat pijnvrij te wandelen.

Jonatan

Tim deed het prima. Luisterde goed, toonde empathie waar nodig. Daarnaast was hij vriendelijk en toonde hij aan vakbekwaam te zijn. Ik heb de afspraken met hem als zeer prettig ervaren en zal in de... Tim deed het prima. Luisterde goed, toonde empathie waar nodig. Daarnaast was hij vriendelijk en toonde hij aan vakbekwaam te zijn. Ik heb de afspraken met hem als zeer prettig ervaren en zal in de toekomst ook naar hem vragen als ik wederom behandeld dien te worden.

Joop

Zei s deskundig, vriendelijk, en geeft je een rustgevend gevoel !

Jos

Zij verzorgde perfect de overdracht naar een andere fisio praktijk, omdat zij er mee stopte.

Arnaud Meijer

Zeer kundige therapeut die goed luistert naar mijn klachten. Vervolgens een zeer doeltreffend behandelplan opstelt en mij begeleid bij het uitvoeren hiervan.