H de Bruin

Snel geleverd en een goede prijs

Prijzen

Wat meer hondensnacks voor dieet honden wellicht maar dat is wellicht een niet interessante niche. Dat kan ik uiteraard niet beoordelen.

Groot

Uitstekend

Snelle reactie op vragen. Prima updates over levering.

Rosita

Super snelle levering

Goedkoper dan ergens anders.
Snelle levering.
Goed verpakt.

Alles ok

Mireille

Goed snelle service

Snelle geleverd dan verwacht

Alles is tip top

Bakker

Snel geleverd dus zeer goed maar het is niet zo als op de website bestel 15 kg maar de verpakking is maar 12.5 kg hoe kan dit

Snel geleverd

Wel leveren wat er op de web site staat

F. De Meulder

Ik wacht nu al weken op mijn hondenvoeding (16 jan besteld) - die in nochtans stock was. Niets werkt, klantendienst onbereikbaar, tracking link was verkeerd, label postnl verkeerd geprint dus doos... Ik wacht nu al weken op mijn hondenvoeding (16 jan besteld) - die in nochtans stock was. Niets werkt, klantendienst onbereikbaar, tracking link was verkeerd, label postnl verkeerd geprint dus doos niet aangekomen, robot stuurt je in het niets - geen klantendienst bereikbaar. Ik denk niet dat ik ooit nog iets ga ontvangen - terwijl ik toch bijna 70 euro heb betaald - tijdens telefoonuren krijg je antwoordapparaat. men verstopt zich achter vele lagen zodat je niemand kan bereiken. Ik denk dat bedrijf in de problemen zit

ik weet nu niets meer. Is een nare ervaring geweest waar ik al heel veel tijd heb in gestoken en nog steeds geen producten heb gekregen.

klantenservice ! op tijd leveren! bereikbaar zijn!

TB

Ik wacht nu al een maand op mijn bestelling

Leveren moet beter

gelissen

Ipv binnen de beloofde 2 dagen geleverd pas na dik 3 weken de order binnen. Contact proberen te zoeken, telefoon nemen ze niet op, mails worden niet beantwoord. Geen top dieren shop meer voor mij!!

Doe iets aan je service! Op een mail reageren lukt niet maar wel een maand na leveren een mail sturen of je een positieve review kan schrijven met daarin nog eens de positieve punten van top dieren... Doe iets aan je service! Op een mail reageren lukt niet maar wel een maand na leveren een mail sturen of je een positieve review kan schrijven met daarin nog eens de positieve punten van top dieren shop benoemd: snelle levering en service. Niks van gemerkt!

Ann Govaerts

Vorige levering was onvolledig, laatste levering ontbraken de beloofde gratis geschenken.

Redelijk snelle levering

Beter de bestelbon nakijken bij het inladen van de dozen voor levering of controle voor verpakking.

Luke Timmerwerk

Fantastic