Evelien Brands

Geweldig goed hout en snelle levering

Reactie Topbrandhout.nl:

Bedankt voor uw review. Wat goed om te lezen dat het hout zo goed bevalt! Geniet van de heerlijke warmte🔥

Rutten

Reactie Topbrandhout.nl:

Bedankt voor uw review, veel stookplezier gewenst!🔥

Claessens

Prima stookhout

Joop van Rijn - j.van_rijn@quicknet.nl

Bestelling gedaan, antwoord gekregen met afspraak levering.
Chauffeur zeer behulpzaam, mede dankzij vervoersmiddelen.
Een week later bleek er € 10,- korting. Het zij zo.
We dachten...
Bestelling gedaan, antwoord gekregen met afspraak levering.
Chauffeur zeer behulpzaam, mede dankzij vervoersmiddelen.
Een week later bleek er € 10,- korting. Het zij zo.
We dachten dat er aanmaakhoutjes bij zaten omdat dit de eerste bestelling was, maar hadden niet niet ingevuld in het winkelwagentje.
Kennelijk over het hoofd gezien. Het zij zo.

Reactie Topbrandhout.nl:

Bedankt voor uw review! Per mail zal ik u een kortingscode versturen zodat u bij uw volgende bestelling de korting alsnog krijgt, wel zo netjes natuurlijk. Veel stookplezier gewenst!🔥

Gerebeer

Jammer dat ze het hout buiten lieten staan

rens bosma

Reactie Topbrandhout.nl:

Bedankt voor uw review, alvast een goede jaarwisseling gewenst!

Eva Schepers

Ik neem een hele dag vrij voor de levering, de chauffeur vind het adres niet, deze zou een half uur voordien bellen wat niet is gebeurt. vervolgens krijg ik een telefoontje dat de chauffeur alweer... Ik neem een hele dag vrij voor de levering, de chauffeur vind het adres niet, deze zou een half uur voordien bellen wat niet is gebeurt. vervolgens krijg ik een telefoontje dat de chauffeur alweer naar huis is. Ik ben zelfstandige en zon dag kost me inkomen, ik vind het waardeloos op deze manier met een levering om te gaan.

Reactie Topbrandhout.nl:

Zeer spijtig dat de levering van uw bestelling niet gegaan is zoals u had mogen verwachten. Daar willen we ook nogmaals onze excuses voor aanbieden. Zoals ook telefonisch besproken hebben we er... Zeer spijtig dat de levering van uw bestelling niet gegaan is zoals u had mogen verwachten. Daar willen we ook nogmaals onze excuses voor aanbieden. Zoals ook telefonisch besproken hebben we er alles aan gedaan om de bezorging alsnog die dag plaats te laten vinden, maar dat is jammer genoeg niet gelukt. Hier leren we van en nemen we mee in ons proces om onze service zo optimaal mogelijk te houden.

S.Hartogsveld

Mijn ervaring is goed.
Ben op de hoogte gehouden, mails werden vrijwel direct beantwoord. Nabestellingen werd bij zelfde orde ingezet.
Kreeg antwoorden op mijn vragen.
Ben zeer...
Mijn ervaring is goed.
Kreeg antwoorden op mijn vragen.
Ben zeer tevreden over de afhandeling.
Kwaliteit hout verzending en afhandeling zeer goed.

Ferdi

Snelle levering. Uitstekend brandhout.

Reactie Topbrandhout.nl:

Goed om te lezen, bedankt! Veel stookplezier gewenst!🔥

Willem

Bedankt Willem!🔥