Fred

Snelle levering.

Pietersma

Goed prima chauffeur!!

G.M. van Assendelft

TOP - snelle levering volgens afspraak

Jan Badhoevedorp

Topbrandhout is top

Ans van den Bogart

Makkelijk te bestellen, snel en correct geleverd

J.A DE BOER

Hoewel het voor mij de eerste keer is dat ik hout bestel,wil ik even meedelen dat het op tijd is geleverd en de kwaliteit zeer goed is,stevig ingepakt en droog,stofvrij .
Topbrandhout verdient...
Topbrandhout verdient het !!!

Reactie Topbrandhout.nl:

Wat een onwijs mooie woorden, daar krijgen wij een grote glimlach van op ons gezicht! Dank u wel daarvoor! Veel stookplezier gewenst!

Chris Oostman

Voor onze speksteenkachel heb ik tot nu toe berkenhoutblokken gebruikt. Op de site van Topbrandhout las ik over houtbriketten. Om dit eens uit te proberen heb ik van elk van de vier soorten... Voor onze speksteenkachel heb ik tot nu toe berkenhoutblokken gebruikt. Op de site van Topbrandhout las ik over houtbriketten. Om dit eens uit te proberen heb ik van elk van de vier soorten briketten er eentje besteld. Het bestellen ging gemakkelijk en de levering vond volgens de belofte op de web site snel en aan huis plaats. Inmiddels heb ik mijn keus bepaald, dus voor het komende stookseizoen 2023/2024 ga ik deze zomer een hele pallet briketten bestellen!

Reactie Topbrandhout.nl:

Wat een mooie woorden, dank u wel hiervoor! We zijn blij om te horen dat het bestellen, de aflevering en het product goed zijn bevallen. Fijn dat u een keuze heeft gemaakt welke briketten het worden... Wat een mooie woorden, dank u wel hiervoor! We zijn blij om te horen dat het bestellen, de aflevering en het product goed zijn bevallen. Fijn dat u een keuze heeft gemaakt welke briketten het worden voor volgend winter. Bedankt voor uw vertrouwen!šŸ”„

corrie ras

Een goede ervaring

Reactie Topbrandhout.nl:

Daar zijn we blij mee! Dank u wel voor uw review, veel stookplezier gewenst!

Ruud Ebben boomy ebben Cuyk

Gied

Dank u wel! Veel stookplezieršŸ”„

w vd grinten

Oke

Reactie Topbrandhout.nl:

Bedankt voor uw review, veel stookplezier gewenst!šŸ”„