Sint-willebrordusgilde Heeswijk

Perfecte leveringen van producten.

Marc

Super snel geleverd voor een normaal verzendtarief en goedkoop geprijsde kwaliteitsonderdelen

Merel

Ik heb een drukpomp met spuit besteld bij Tooltopper, maar bij het in elkaar zetten (nadat hij 3 maanden in de doos in de garage had gestaan) bleek er een dopje van de spuit gescheurd. Gebeld met... Ik heb een drukpomp met spuit besteld bij Tooltopper, maar bij het in elkaar zetten (nadat hij 3 maanden in de doos in de garage had gestaan) bleek er een dopje van de spuit gescheurd. Gebeld met Tooltopper en mocht de spuit met toebehoren terug sturen (de pomp mocht ik hier houden). Volgende dag meteen een nieuwe spuit van een verbeterd type ontvangen, maar toen bleek de bovenkant van de pomp die hier nog stond gescheurd. Dus een mailtje gestuurd. De volgende dag meteen de nieuwe pomp in huis, alleen had ik de kapotte pomp met de twéé spuiten retour gestuurd, wat niet de bedoeling was, ik had niet goed gelezen, ik had de goede spuit hier moeten houden. Dus ze moesten wéér 1 spuit naar me terug sturen. Ik wilde hiervoor graag de verzendkosten betalen, omdat ik het zelf verkeerd had gedaan, maar dat hoefde niet van ze. Erg aardig!

- Super snelle levering
-Zeer coulant met omruilen van de onderdelen, terwijl ik pas na 3 maanden keek of het in orde was
-Super snelle omruiling van kapotte onderdelen
- Zeer...
- Super snelle levering
-Super snelle omruiling van kapotte onderdelen
- Zeer coulant met verzendkosten
- Zeer snelle reactietijd op mail

K.L. Laanstra-Jacobi

Prima en snelle levering, alleen krijg een verkeerde maat toegestuurd. Dus moet nog een keer wachten op het juiste artikel.
Hopelijk krijg ik nu wel de goede maat.
Vind het retour...
Hopelijk krijg ik nu wel de goede maat.
Vind het retour sturen van het artikel zeer omslachtig en onduidelijk.

Mizcha

Prima.

Jordo

Goede ervaring.

Duidelijke website. Normale prijzen.

Els Gurbuz

De naam is goed gekozen, ook een topper wat service betreft. Zoals beloofd was de zending binnen 12 uur geleverd. En het artikel was verder nergens te krijgen, de winkeliers konden het niet voor mij... De naam is goed gekozen, ook een topper wat service betreft. Zoals beloofd was de zending binnen 12 uur geleverd. En het artikel was verder nergens te krijgen, de winkeliers konden het niet voor mij bestellen. Zelf op internet gevonden. Dus hulde!

Ja, vlotte service.

bolleke

Prima. Werd de dag na de bestelling al geleverd. Goedkoper dan reguliere winkel.

Snelle levering. Goede prijs.

Momentsleutel

Goede prijs, supersnelle levering!

Heldere website, duidelijke omschrijving van het product

Geen alias

Het bestelde ontstoppingsmiddel is inmiddels door mij ontvangen,