Bennie Vandennoort

Werk kleding en schoenen besteld

Goede kwaliteit geleverd en ook snel

Emily Bruinooge

Je bestelling wordt tot op de minuut bijgewerkt. Je krijgt hiervan ook netjes een mail. Alles was goed op gestuurd en kwam netjes met de post mee. Zat zeer goed ingepakt. Het was de 1ste keer dat ik... Je bestelling wordt tot op de minuut bijgewerkt. Je krijgt hiervan ook netjes een mail. Alles was goed op gestuurd en kwam netjes met de post mee. Zat zeer goed ingepakt. Het was de 1ste keer dat ik bij Tooltopper.nl had besteld en ga het zeker ook vaker doen. Goeie service en wordt goed op to date gehouden. Werdt netjes bezorgen met een snelle levering. Inderdaad Tool Toppers!

Bestelling werdt perfect bijgehouden.
Goed verpakt
Makkelijk te bestellen

Sander

Uitstekend!

-Je wordt via de e-mail tot in detail op de hoogte gehouden van je bestelling; verwerkt, ingepakt, overgedragen aan verzender, afleverdatum & tijdvak
-Zondag besteld en woensdag geleverd en...
-Zondag besteld en woensdag geleverd en dat tijdens black friday
-Je kan op elke statusupdate reageren
-Tooltopper.nl komt erg klantgericht over/hecht veel waarde aan een goede service voor zijn klanten
-Uitgebreid assortiment en beslist niet duur

F.Hemels

Besteld 4 lagers voor mijn CV ketel. Op de site is niet aan gegeven dat er maar 2 op voorraad zijn, dus maar 2 geleverd. 1 Dag later zou de 2 andere gelverd worden maar helaas geen levering. Besteld 4 lagers voor mijn CV ketel. Op de site is niet aan gegeven dat er maar 2 op voorraad zijn, dus maar 2 geleverd. 1 Dag later zou de 2 andere gelverd worden maar helaas geen levering.
Tooltopper heeft klant niet geinformeerd en niets van zich laten horen.

Slechte communicatie.

Reactie Tooltopper.nl:

De levering is vertraagd door PostNL. Nu reeds afgeleverd.
Kortingscode aangeboden ter coulance

Goudzwaard

Het is netjes en correct afgehandeld, zou zo weer bij ze bestellen

De snelle reactie en levering is een zeer sterk punt.

Henk Hemmes

Gezocht naar gevelimpregneer, het bleek dat tooltopper de goedkoopste had.
Deze besteld en het bleek ook nog ontzettend goed te zijn.

We hadden het binnen 2 dagen thuis.

renee

Twee auto lampen besteld krijg twee verschillende doosjes

snelle levering

douwstra

Snel geleverde spullen en zeer goede info over de status van de bestelling en wanneer deze aangeboden wordt.

EGH

Klantvriendelijk en superservice

Super goede service

F.R Vonk

Nergens te vinden, maar wel bij Tooltopper

Goede service en klantvriendelijk. helemaal Tool Top