Fransen

Een heel goed bedrijf komt afspraken heel goed na en de kwalitijd van de producten is uitstekend.

Alles volgens afspraak geleverd en snel!!!!!!

Flevotech

Snelle verzending en goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Eenvoudige website met goed aanbod.

Montage demontage JP

Perfect.

Altijd alles netjes geleverd.

M.Ridderhof

Prima bedrijf!!

Via Whatsapp hulp gekregen bij mijn keuze. Daarna supersnel in huis!! Ik kan nu weer verder met mijn werk.

JGC Bos

Topbedrijf!

Goed product, snelle levering, netjes verpakt!

Span

Topbedrijf

Verpakking prima in orde

W.Boer

Snelle levering nadat ik bestelling had gedaan.

De bestelling kwam in goede verpakking aan dat er kans van beschadigen niet kon gebeuren.

Gro-We installatie

Goed product

Ziet er goed uit

René

Levering via PostNL is waardeloos! Al meer dan 3x leverdatum niet nagekomen. Wel betaald maar na een week nog niets ontvangen!!

Assortiment en prijs

Reactie Tooltopper.nl:

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw bericht. Wij hebben inmiddels op uw mail gereageerd. Wij begrijpen dat u het pakket inmiddels niet meer nodig heeft en hebben het gehele aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Mocht u het pakket alsnog ontvangen dan hoeft u deze niet retour te sturen. Wij zullen dit verder voor u opnemen met PostNL.
Verkoopteam Tooltopper

Gerda Nelissen

Trui besteld en gekregen maar In plaats van Maat L een XL

En ook nog duurder als dat op de bestelling staat.

Reactie Tooltopper.nl:

Beste, bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het ongemak. Zouden wij misschien uw bestelnummer mogen? Dan zouden wij dit graag voor u willen oplossen.
Met vriendelijke...
Verkoopteam Tooltopper