huizinga

Mooie goede spullen

snelle levering

Henk

Tooltopper is een topbedrijf. Bestelde tape werd snel geleverd en voldeed in ruime mate aan mijn verwachtingen

Ondanks de kleine order, werd alles prima verzorgd.

Beste Henk,
Hartelijk dank voor je feedback!
Heel veel succes met de bestelling en wij zien je graag terug bij Tooltopper.

Tooltopper

Tooltopper voert een zéér klantvriendelijke beleid. Ze reageren snel op vragen via het contact formulier en zorgen daar waar het nodig is voor goede oplossingen, Bedankt daarvoor Tooltopper!

Klantvriendelijk, communicatie

Dirk

Klantvriendelijk, hun communicatie, doen wat beloofd wordt.

Beste Dirk,
Hartelijk dank voor je feedback!
Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen.
Wij zien u graag terug op tooltoppper.nl
Team...
Beste Dirk,
Hartelijk dank voor je feedback!
Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen.
Wij zien u graag terug op tooltoppper.nl

bm dienstverlening

In eerste instantie is er een menselijke fout gemaakt. Echter nadat dit aan het licht is gekomen was de service zo voortreffelijk dat ik niets dan lof heb.

blinken uit in oplossend vermogen

Beste Bm dienstverlening,
Hartelijk dank voor je feedback.
Beste Bm dienstverlening,
Hartelijk dank voor je feedback.
Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost. Wij wensen je veel (klus)plezier met je aankoop en zien je graag terug bij Tooltopper!

P. Posthumus

Hydrowear Southend regenbroek besteld na contact met Hydrowear Emmen. Zeer snel geleverd, heelgoede kwaliteit. Ben er heel blij mee.

Zeer snel geleverd.

Beste Posthumus,
Hartelijk dank voor uw positieve review!
Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met uw aankoop en wij zien u graag terug bij Tooltopper....
Beste Posthumus,
Hartelijk dank voor uw positieve review!

Sjaak

Vriendelijk bedrijf echt een aanrader en supper snelle verzending en echt supper mooie zaagbroek voldoet aan de verwachting

Snelle verzending aardig vriendelijk staan echt klaar voor advies en klanten

Beste Sjaak,
Hartelijk dank voor uw review!
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de bestelling en onze service. Wij wensen u veel klusplezier en zien u graag terug bij Tooltopper :)...
Beste Sjaak,
Hartelijk dank voor uw review!

A kamminga

Goedemorgen. Ik bestel bijna niets. Ik moest dit hebben. Dus even naar Tooltopper.nl

Snel is hij of zij wel. Bedankt

Ger Hoenders

Voor het eerst een artikel besteld bij Tooltopper. Snel geleverd. Door een vergissing van mij niet het goede artikel.
Met 1 telefoontje was het probleem zo opgelost.

Het snelle leveren en afhandelen als omschreven is grandioos gedaan.

Dorothee Valckx-Aarts

Klopt met alles wat ze aangeven