P. Posthumus

Hydrowear Southend regenbroek besteld na contact met Hydrowear Emmen. Zeer snel geleverd, heelgoede kwaliteit. Ben er heel blij mee.

Zeer snel geleverd.

Reactie Tooltopper.nl:

Beste Posthumus,
Hartelijk dank voor uw positieve review!
Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met uw aankoop en wij zien u graag terug bij Tooltopper....
Beste Posthumus,
Hartelijk dank voor uw positieve review!
Team Tooltopper

Sjaak

Vriendelijk bedrijf echt een aanrader en supper snelle verzending en echt supper mooie zaagbroek voldoet aan de verwachting

Snelle verzending aardig vriendelijk staan echt klaar voor advies en klanten

Reactie Tooltopper.nl:

Beste Sjaak,
Hartelijk dank voor uw review!
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de bestelling en onze service. Wij wensen u veel klusplezier en zien u graag terug bij Tooltopper :)...
Beste Sjaak,
Hartelijk dank voor uw review!
Team Tooltopper

A kamminga

Goedemorgen. Ik bestel bijna niets. Ik moest dit hebben. Dus even naar Tooltopper.nl

Snel is hij of zij wel. Bedankt

Ger Hoenders

Voor het eerst een artikel besteld bij Tooltopper. Snel geleverd. Door een vergissing van mij niet het goede artikel.
Met 1 telefoontje was het probleem zo opgelost.

Het snelle leveren en afhandelen als omschreven is grandioos gedaan.

Dorothee Valckx-Aarts

Klopt met alles wat ze aangeven

Fransen

Een heel goed bedrijf komt afspraken heel goed na en de kwalitijd van de producten is uitstekend.

Alles volgens afspraak geleverd en snel!!!!!!

Flevotech

Snelle verzending en goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Eenvoudige website met goed aanbod.

Montage demontage JP

Perfect.

Altijd alles netjes geleverd.

M.Ridderhof

Prima bedrijf!!

Via Whatsapp hulp gekregen bij mijn keuze. Daarna supersnel in huis!! Ik kan nu weer verder met mijn werk.

JGC Bos

Topbedrijf!

Goed product, snelle levering, netjes verpakt!