8.2/10

Miranda Verhaar

De bestelling was snel verzonden, alleen de bezorgende partij (DHL) liet het afweten. Pakje is nog niet bezorgd, ook niet bij buren en ook niet in op het afhaal depot van DHL aanwezig. Ik kan dus... De bestelling was snel verzonden, alleen de bezorgende partij (DHL) liet het afweten. Pakje is nog niet bezorgd, ook niet bij buren en ook niet in op het afhaal depot van DHL aanwezig. Ik kan dus helaas niet beoordelen of de kapstok hakjes goed zijn. Ik hoop het nog te gaan ontvangen, maar ik ben bang van niet.

Duidelijke site

bezorging

O.M.G. Janssen

Levering volgens afspraak

Joke Bruijns

Makkelijk om juiste bestelling te maken. Snelle reactie en juiste bezorging

Makkelijk zoeken. Goede materiaal-beschrijving. Dat helpt het maken van keuzes. Aanvullende keuzes worden gepresenteerd

Geen tips.

Merlijn van Beurden

Snel en eenvoudig de juiste spullen

Bijbehorende onderdelen al erbij

EV

Product nog niet ontvangen.

Goede prijs

Ik heb het product nog niet ontvangen, al zou deze verzonden worden binnen 1 tot 3 werkdagen. Daarin vind ik de informatie op de website misleidend. De service is niet zo snel. Het was een cadeau en... Ik heb het product nog niet ontvangen, al zou deze verzonden worden binnen 1 tot 3 werkdagen. Daarin vind ik de informatie op de website misleidend. De service is niet zo snel. Het was een cadeau en die is nu dus te laat. Het waren wel de kerstdagen dus wellicht dat het daar ook mee te maken heeft.

John Zwiers

Snel en goed

Duidelijke beschrijving

Fred Thijssen

Waardeloze bezorging

Ik heb het nog niet kunnen merken

Neem n andere besteldienst…. Dhl is echt waardeloos, nu zesde dg op rij t pakket niet gebracht,…. Wel zes keer n bevestiging dt ze zouden komen.

Thierry R.

Alles prima verlopen. Artikel aan interessante prijs en vlot geleverd.

Overzichtelijke website, vlotte afhandeling.

Op de site stond levering dag nadien, maar met de feestdagen begrijpelijk dat er iets langer over gaat.

Kees Koot

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede producten