Je aankoop wordt beschermd

Prima bezorging en heel snel. Goede prijs voor de artikelen.

Eveline

Geeft genoeg informatie, snelle levering, goede prijs.

Joost

Behangstomer in te kleine doos verzonden waardoor kans op stuk gaan hoog is
een extra mondstuk wat op foto er bij stond zat er niet bij heb een mail gestuurd en niks geen respons gehad

Reactie Toolprof.nl:

Beste klant,

Het betreft hier een bestelling van 17 december 2017. Er is toen een volgende reactie gegeven op uw mail:

"Bedankt voor je bericht. We hebben het direct even nagekeken en helaas hebben we de verkeerde afbeelding vanuit de leverancier ontvangen. De mondstukjes worden niet bij het artikel geleverd en hebben wij helaas ook niet los in ons assortiment zodat we deze na kunnen leveren. We hebben direct de juiste afbeelding opgevraagd en deze bij het artikel geplaatst. Onze excuses voor het ongemak. Aangezien we de mondstukjes niet na kunnen leveren, kunnen we u wel een kortingscode aanbieden van 10% bij een volgende bestelling. Wanneer u een volgende bestelling wilt plaatsen kunt u ons een mail sturen zodat we een persoonlijke kortingscode aan kunnen maken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak."

Helaas hebben wij geen mail van u ontvangen. Mocht u dit alsnog wensen dan kan u contact opnemen via info@tpland.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geĆÆnformeerd.

Niels
Toolprof.nl

j.m. evers

Mijn eerste bestelling:
De bestelling was supersnel binnen. Complimenten.
Assortiment is wat beperkt. Buxusmot-producten niet te koop. Serieuze problemen waar veel mensen mee te maken...

Alleen de beloofde volgende dag bezorging is niet waargemaakt, verder OK