THJ Hargeerds

Alles netjes afgehandeld en optijd geleverd. Dikke pluim.
Het artikel wat we besteld hadden kwam precies overeen met dat wat we nodig hadden.

v den Brink

De levering nog sneller dan beloofd! super!! Sinterklaas gered voor onze zoon...;-)

Gijs Thiessens

Goedemorgen Gijs,

Dankjewel voor je feedback! Altijd leuk om te horen dat men tevreden is over de levering. Bednakt voor de tip m.b.t. de levertijd. Zeker een puntje waar we hard mee aan de slag zijn. Zo hebben we recentelijk op de productpagina een wijziging aan kunnen brengen waarbij je na het kiezen van de kleur en maat ziet wat de levertijd in werkdagen is. We hopen dit zo snel mogelijk uit te breiden naar exacte leverdatum, maar we zijn weer een stapje verder! :)

Veel plezier met de kleding en wellicht tot een volgende bestelling!

Kti

3 weken na bestelling spullen nog niet ontvangen !!

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. We betreuren het dat de bestelling niet volgens planning is geleverd. In verband met de sinterklaas drukte is de kleding met een kleine vertraging vanuit Blaklader bij ons geleverd. Wij hebben het vervolgens direct uw kant op gestuurd, waarbij helaas DPD ook nog fouten heeft gemaakt en er niet in geslaagd is het pakketje direct af te leveren. We kunnen ons goed voorstellen dat dit niet is zoals u had verwacht en hebben dit ook al bij DPD kenbaar gemaakt. Dit soort zaken moet eerder bij ons kenbaar gemaakt worden, zodat wij altijd kunnen controleren of het afleveradres juist is.

Onze excuses voor het ongemak en wellicht kunnen we u een kortingscode aanbieden om het bij een volgende bestelling goed te maken en te laten zien dat we de levertijd van 5 werkdagen voor Blaklader wel waar kunnen maken?

Dan horen we het uiteraard graag.
Hopelijk bevallen de kledingstukken goed en heeft u daar wel veel plezier van.

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. De voorraadindicatie is inderdaad een punt waar we momenteel hard mee aan de slag zijn. Op de website vermelden we al de actuele levertijden van de verschillende merken en hebben recentelijk een wijziging op productniveau aangebracht dat de levertijd in werkdagen wordt aangegeven. We zitten zeker niet stil en willen dit op termijn natuurlijk nog verder optimaliseren.

Veel werkplezier met de kleding en wellicht tot een volgende bestelling!

Suzanne van Werkkledingland.nl

Ik voelde me erg in de maling genomen door wat er op de homepage staat: geen verzendkosten. En de misleiding op het plaatje wat je als eerste ziet: vandaag besteld, morgen in huis. Dat geldt dus...

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie en vinden het erg vervelend om te horen dat u de informatie als misleidend heeft ervaren. Onze werkkleding heeft vrijwel altijd een levertijd en vermelden we ook ook op de website. Voor onze aanbieding op de homepage voor de Santino t-shirts kunnen we een directe levering realiseren waarbij er hierbij ook aangegeven staat voor 18:00 uur besteld, morgen in huis. Bij de overige producten wordt in het bestelproces aangegeven of deze op voorraad zijn of niet. De melding over geen verzendkosten op de homepage is zeker terecht en hebben we dan ook direct aangepast aangezien dit geldt bij bestellingen boven de €50 en uiteraard hebben we ook producten onder deze prijs.

Nogmaals bedankt voor de feedback en hopelijk krijgen we bij een mogelijk volgende bestelling de kans om de snelle levering waar te maken.

Hugo Meeus

Bestelling is nog altijd niet geleverd?

Beste Hugo,

Hartelijk dank voor uw feedback. We hebben in de tussentijd gelukkig al contact gehad met u en onze vervoerder en achterhaald waarom het pakketje nog niet geleverd was. Helaas was dit een fout van onze vervoerder en heeft pakketje wel op tijd ons magazijn verlaten. Na de aanpassing in het systeem van onze vervoerder hebben ze het pakketje gelukkig alsnog direct geleverd. Uiteraard heeft het hierdoor wel vertraging opgelopen en dat is iets wat we niet graag zien. We hebben dit direct teruggekoppeld naar de vervoerder met het gegeven dat dit direct bij ons gemeld moet worden zodat wij de juiste adresgegevens alsnog snel door kunnen geven. Hopelijk komt dit nu in de toekomst niet meer voor.

Hopelijk bevalt het product goed en heeft u er jarenlang plezier van.

Suzanne van Toolprof.nl

Het heeft zes dagen geduurd voordat ik het artikel ontving

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de feedback. We hebben het even nagekeken en het product heeft op de dag van bestelling netjes ons magazijn verlaten. Helaas heeft het pakketje toen een aantal dagen bij het depot van DPD gelegen en is waarschijnlijk door de sinterklaasdrukte en het weekend een aantal dagen later geleverd. Uiteraard is dit niet de bedoeling en had het pakketje gewoon de volgende dag geleverd moeten worden. We gaan hier in het vervolg dan ook zeker scherp naar kijken en dit in de gaten houden zodat we dit op tijd kunnen aangeven bij DPD. We gaan dit ook zeker aankaarten bij DPD, want dit is natuurlijk ook niet de afspraak die wij met hun gemaakt hebben.

Onze excuses voor de vertraging, maar we hopen natuurlijk dat het product veel goed maakt.
Hopelijk zien we u nog een keer terug in onze webshop zodat we kunnen laten zien dat dit niet onze huidige gang van zaken is.

Veel plezier met de spullen!

Suzanne van Toolprof.nl