Wat vond u van de productinformatie op onze webshop?
In hoeverre voldoen de aangekochte producten?
Wat vond u van de levering?
Wat vond u van de service?

Ed Van der Werf

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering!

Rudy Botteldoorn

Heb na 17 dagen nog niets ontvangen men zou leveren 4 november na 2 mails nog geen antwoord

Mischien eens reageren op men vraag waar blijft men bestelling 1200205630

Willem

Uitermate tevreden met super snelle levering!

Lekker zo doorgaan

Bandsma

Slechte levering:volgens mail levering donderdagmiddag,dus blijf je thuis.Levering pas vrijdagochtend.Pas op pakbon is vermeld dat er slechts 2 van de 3 geleverd zijn ,één wordt nageleverd.Kan dus... Slechte levering:volgens mail levering donderdagmiddag,dus blijf je thuis.Levering pas vrijdagochtend.Pas op pakbon is vermeld dat er slechts 2 van de 3 geleverd zijn ,één wordt nageleverd.Kan dus nog niet aan de gang.Wanneer komt laatste?
Bovendien verpakt in belachelijk grote doos. (circa 50 liter)

Heeft u nog tips/feedback voor Toolprof?

prima betekend eersteklas,dat is dus beter dan gewoon goed,komt dus pas na de mogelijkheid "goed" in vierde vraag,Kan deze vraag dus niet goed invullen.
NB hettich ladegeleiders zijn...
NB hettich ladegeleiders zijn slecht:hoewel gepoedercoat kunnen zij niet tegen vocht.Daarom moet ik ze helaas regelmatig vervangen.Voor deze prijs mag je een zekere kwaliteit verwachten.

Robert Bavelaar

Snelle geleverd, scherpe prijzen en goede aftersales service!

Zo door blijven gaan!

M van den broek

Nee

Marnix De Groote

Voor verbetering vatbaar.

Ik heb reeds volgende verbeterpunten doorgegeven via email:
Ik heb reeds volgende verbeterpunten doorgegeven via email:
Ik heb een opmerking in verband met een artikel dat ik besteld heb: 3M reinigingsschijf CG-RD 115x22mm. De foto bij dit artikel is misleidend want het is niet de juiste foto. Het toont een dergelijke schijf op een as, terwijl het product een gat heeft van 22mm. Gelukkig kan ik de schijf met gat van 22mm gebruiken.
En nog een laatste opmerking: in het retourformulier vraagt U een artikel nummer, maar in de bestellijst staan geen artikelnummers. Ook bij de artikels op de website staan geen artikelnummers. Wel een GTIN nummer, ik heb dat dan maar vermeld.

Nopppes

Geen achteraf gezeur over tevredenheid, oh wacht toch wel

Joris Tieken

Geen tips