Chris van Alphen /ALPHA

Snelle levering en later ook goed en snel geholpen met een factuur die niet compleet was .
Dit is onmiddellijk opgelost en men word ook netjes op de hoogte gehouden van bestellingen .

Snelle levering en scherpe prijzen .

Weinig verbeterpunten tot nu toe

Klusjesdienst Maastricht

Top service

Goede klantenservice en goede website

Ben over het algemeen een super tevreden klant. Heb helaas alleen laatst bij een bestelling verkeerde stickers gekregen op mijn nieuwe DeWalt boorhamer met koffer. En daar kon niks aan gedaan... Ben over het algemeen een super tevreden klant. Heb helaas alleen laatst bij een bestelling verkeerde stickers gekregen op mijn nieuwe DeWalt boorhamer met koffer. En daar kon niks aan gedaan worden. Dat was een beetje jammer maar uiteraard niet het einde van de wereld

Timmer/onderhoudsbedr G vd Zwan

Heb nog niet zo vaak iets besteld

Snelle bezorging

Gratis verzenden

S veenstra klus-&bouwservice

Uitstekend

Alles

Daan Jimmink

Matig

Geen.

Product was niet op voorraad, zou bij hen binnenkomen ,maar is nog steeds niet geleverd.

Ionescu Daniel

Ik kan niet zeggen dat het een positieve ervaring is, ik heb 3 weken geleden een bestelling geplaatst die zelfs vandaag nog niet werd afgeleverd. Ik heb een e-mail ontvangen waarin mij werd... Ik kan niet zeggen dat het een positieve ervaring is, ik heb 3 weken geleden een bestelling geplaatst die zelfs vandaag nog niet werd afgeleverd. Ik heb een e-mail ontvangen waarin mij werd medegedeeld dat het nog een week zal duren voordat het product mij bereikt! Op jullie website staat het volgende: als je voor 22:00 uur bestelt, ontvang je het product de 2e dag! Helemaal nep.

Bruggeman

Ja, wat moet ik nu met de vraag over mijn ervaring over een geleverde bestelling? Tot nu toe heb ik van de twee bestelde Festool accessoires nog geen enkele ontvangen!!!!!

Geen idee

Feedback over levering op het juiste moment toezenden

Toon Jacobs

Het gezocht artikel was vlug via de site te vinden

de prijs

de vooropgestelde levertijd trachten te halen

Stef

Erg scherp geprijsd, verzending langer dan aangegeven

De prijs

Verzendtijd

mp

Accu decoupeerzaag gekocht met zogenaamd gratis accu, krijg bestelling binnen.................. geen accu.
Ga ik naar de website om voorwaarden te bekijken blijkt het gekochte apparaat niet te gelden voor de Makita actie. Beetje jammer misleidende reclame.

prima prijs en levertijd

juiste informatie tonen op de website