Goed, communicatie prima,

Communicatie en snelheid van reageren

R. Breidenbach

Twee keer dit jaar een bestelling gedaan en naar alle tevredenheid

Het bedrijf houd je op de hoogte van de ontwikkelingen tussen de bestelling en de levering.
En men denkt mee met suggesties over een bestelling

Glenn D.

Niets op aan te maerken, snel geleverd, product is gedetailleerd omschreven en voldoet bij levering aan alles.

Ik apprecieer de gedetailleerde omschrijving en foto's van de producten. Het geeft vertrouwen in de bestelling en helpt een goed overwogen aankoopsbeslissing te maken waar men geen spijt van kan hebben.

robert berthon

Eerste ervaring

ondanks het feit dat het eerste produkt niet brschikbaar was, is het geld onmiddellijk terugsestort en heeft de verkoper een ander vergelijkbaar produkt aangeraden, wat na drie dagen aangekomen is, en van een goede kwaliteit.

A. Gademan

Hele snelle reactie op de vraag die je stelt.
En snel verstuurd.

Aanrader

Snelle levering. Correcte producten.

Vincent Erwin

Goede en perfecte afspraken

Uitstekende service, snel en efficient

Balletschool Nana Vanderpluym

Netjes en behulpzaam geholpen en 2 prachtige balletbeelden rijker.

Ja, erg behulpzaam.

Van Gellicum Vastgoed BV

Zeer professionele, snelle en goede service !

Iris Lundström

1e ervaring, me afgevraagd of dit wel in orde zou komen, informatie op website roept vragen op : prijs varieert (200€ en bij bestelling plots 225€), leveringstermijn onduidelijk, was uiteindelijk...

Reactie Tomschoice:

Goedemorgen Iris Lundström

Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent.
Kunt u aan ons even doorgeven wat niet helemaal duidelijk was qua informatie op onze website?
Helaas hebben wij geen invloed zodra wij de zending hebben overgedragen aan de vervoerder.
Wel is het bekend dat het overdragen van Nederland aan België altijd iets meer tijd beslag neemt.
We waarderen u feedback en willen ons verbeteren en zullen er alles aan doen dit te aanpassen.
Met vriendelijke Groet,
Tom van der Heijden