Van Gellicum Vastgoed BV

Zeer professionele, snelle en goede service !

Iris Lundström

1e ervaring, me afgevraagd of dit wel in orde zou komen, informatie op website roept vragen op : prijs varieert (200€ en bij bestelling plots 225€), leveringstermijn onduidelijk, was uiteindelijk...

Reactie Tomschoice:

Goedemorgen Iris Lundström

Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent.
Kunt u aan ons even doorgeven wat niet helemaal duidelijk was qua informatie op onze website?
Helaas hebben wij geen invloed zodra wij de zending hebben overgedragen aan de vervoerder.
Wel is het bekend dat het overdragen van Nederland aan België altijd iets meer tijd beslag neemt.
We waarderen u feedback en willen ons verbeteren en zullen er alles aan doen dit te aanpassen.
Met vriendelijke Groet,
Tom van der Heijden

Snelle levering. Netjes verpakt. In werkelijkheid is het beeld nog mooier.

Aanrader!

Vlugge verzending!
Perfecte verpakking!
Pakket 100% in orde!

Goede service

reageerde snel bij een vraag/ opmerking

Eddie

Ik heb een mooie wandelstok gekocht met een bronzen handgreep. Bij overhandiging aan de persoon voor wie ik hem had gekocht bleek er een beschadiging te zijn. Omdat ik de volgende dag op zaterdag...

De klantgerichte houding van Tom's Choice heeft bij mij een zeer positieve indruk achtergelaten. Er werd meteen voorgesteld om een vervangende stok te sturen. Die heb ik inmiddels ontvangen en de nieuwe eigenaar is er erg blij mee. Prima klantenservice en mooie artikelen.

Tonny

Had 3 roodkleurige tinnen vervoersmiddelen besteld. Ze werden supersnel en heel goed verpakt geleverd. Ben er heel blij mee!

De hele afhandeling van de bestelling is van begin tot eind goed verlopen. Via de mail werd ik ook op de hoogte gehouden van de staat van de levering.

Behoud een eerste goede indruk van dit bedrijf zowel wat de toetreding tot dit bedrijf als de verhandeling ven de order betreft

vriendelijke correcte behandeling

Paul

Goede service en snelle levering

Duidelijk op de site

Kon.turnkring Excelsior Hasselt

Zeer goede service, ik werd constant op de hoogte gehouden van de stand van mijn bestelling. Door de feestdagen werd de bestelling wel enkele dagen later bezorgd dan oorspronkelijk stond vermeld.

Zeer snelle levering na bestelling.