vlotte aflevering van de bestelling

Gina bongers

Goede en snelle levering.

Vriendelijk aan de telefoon

Snelle en nette levering (goed verpakt)

Eline

Echt een top service zo vriendelijk en snel!

Vriendelijkheid en snelheid plus telefonisch ook informatief en veel geduld

PJ Keijser

Zeer goed. Op de site zelf staat bij je winkelwagen dat je eerst contact moet opnemen of het artikel voorradig is. Op mijn mail of het voorradig was, is zeer snel gereageerd. Daarna de bestelling... Zeer goed. Op de site zelf staat bij je winkelwagen dat je eerst contact moet opnemen of het artikel voorradig is. Op mijn mail of het voorradig was, is zeer snel gereageerd. Daarna de bestelling doorgevoerd en kreeg ik snel de bevestiging en het verloop van mijn bestelling. De volgende dag kwam de koerier al met het zeer goed, op maat verpakte pakket. Zeer tevreden of de hele procedures en de site.

Snel, vakkundig, direct en professioneel.

A.J.S.M.O udejans

Goed ervaring, vragen snel beantwoord en afspraken nagekomen

Adequate recatie op vragen

hendrik meijer

Goede en snel !

Pascal Tulfer

Korte lijnen, snelle levering en kwaliteitsprodukt,
prima ervaring

Correcte afhandeling bij kleine beschadiging product.

Overduin

Op de website had ik een mooi bronzen beeld gezien. Bij het bestellen kreeg ik een pop-up dat je moest bellen in verband met de levertijd en/of beschikbaarheid. "Nee hè" dacht ik, "laat maar". Maar... Op de website had ik een mooi bronzen beeld gezien. Bij het bestellen kreeg ik een pop-up dat je moest bellen in verband met de levertijd en/of beschikbaarheid. "Nee hè" dacht ik, "laat maar". Maar ja, ik vond dit zo'n mooi beeld dat ik toch gebeld heb. Vervolgens een hele vriendelijke man aan de telefoon gekregen, en gelukkig was het beeld nog beschikbaar. Hij heeft het gelijk op gereserveerd gezet voor me. De dag daarna is het verstuurd en de dag daarna heb ik het ontvangen. Goed verpakt! Helaas door DHL gewoon voor de deur gezet, maar hierover heb ik uiteraard direct bij DHL een klacht ingediend. Tomschoice is super, ik raad dit bedrijf aan.

Snelle levertijd, goede verpakking. Het beeld is zijn geld zeker waard.

Goed, snelle service

Snelle service