Tom-Du

nee.

Anouk

Heel goed

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Een maat/model overzicht voor de kleding. Het ene model valt groot/wijd, en het andere model valt klein/smal. Dat is soms moeilijk in te schatten. Ook als je andere kleding van je kind bij hebt,... Een maat/model overzicht voor de kleding. Het ene model valt groot/wijd, en het andere model valt klein/smal. Dat is soms moeilijk in te schatten. Ook als je andere kleding van je kind bij hebt, omdat het showmodel niet de zelfde maat is.

Claudia

Super leuk en origineel

nee

Peggy Harthoorn

Te kort

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Zorgen dat kleding op voorraad is voordat party’s starten.

Reactie Tom-Du:

hi Peggy dank voor je feedback, helaas door de corona waren niet alle artikelen op tijd geproduceerd en geleverd

Kim

Onaf

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Niet alle kleding bij. Rommelig en niet erin verdiepd

Reactie Tom-Du:

hi Kim, we nemen contact met je op, dank voor je feedback

???

Leuk

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Jammer dat je zo lang op de kleding moet wachten!

Reactie Tom-Du:

in september hadden we niet meteen alles op voorraad, de corona zorgde er helaas voor dat productie en levering vertraagde voor sommige kledingstukken.
we zullen in een mail contact met je...
we zullen in een mail contact met je opnemen voor het vervolg van jouw bestelling

LvL

Gezellig.

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Ja, er was geen maat 80/86 en (92/98 jurk) aanwezig, dit maakt het kopen erg lastig. Ik had vooraf 4 artikelen in gedachten om te kopen. Daarvan waren er al 3 niet op voorraad.

Beste Linda
de kleine maatjes verkopen wij in vergelijking minder dan andere maten, daardoor produceren wij deze in kleinere aantallen.
tipje: je kan bij je shopadvisor een reservering...
Beste Linda
tipje: je kan bij je shopadvisor een reservering plaatsen van de kledingstukken die je graag zou willen hebben.

Nancy

Goed maar jammer dat ze de helft van de collectie niet had.

nee

beste Nancy
dank je wel voor je reactie,
beste Nancy
dank je wel voor je reactie,
ik zie dat je de party in september had, helaas waren er door de corona vertragingen ontstaan met het produceren en leveren van een aantal kledingstukken

Daphne van Asself

Het was gezellig , maar niet erg aantrekkelijk voor de maat waarin mijn zoontje momenteel zit.
Er is bijna niets verkrijgbaar in de maat 86.. en van de maat 92/98 vond ik 1 bepaalde trui erg leuk! Deze ook besteld , maar kreeg de dag erna een mail dat deze nergens meer op voorraad was. Erg jammer. Wel netjes het geld geretourneerd gekregen.

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Een groter aanbod , anders is het voor vele niet relevant.

Beste Daphne
dank je wel voor je feedback
Helaas worden kleine maatjes nog niet genoeg verkocht , de aantallen die wij laten produceren zijn dan ook lager dan de andere maten.
misschien...
Beste Daphne
dank je wel voor je feedback
misschien een tip, je kan bij je shopadvisor altijd een reservering plaatsen.

Cynthia Boon

Super leuk en gezellig