Tom-Du

Linda vd Westelaken

Mooi!

EECKLOO PEGGY

Leuk! Maar helaas bijna te klein voor onze zoon (10 jaar en 1m60 groot).

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Wat ook leuk zou zijn ... dat de outlet steeds kan worden bijbesteld. Met corona was dat zo. Maar lijkt mij wel leuk als dit altijd zou kunnen. Dat de party direct kan worden ingeboekt en zo... Wat ook leuk zou zijn ... dat de outlet steeds kan worden bijbesteld. Met corona was dat zo. Maar lijkt mij wel leuk als dit altijd zou kunnen. Dat de party direct kan worden ingeboekt en zo alles uit het systeem komt.

Hamstra

Mooie kledingstukken

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Het retour zenden mag wel iets makkelijker en soepeler. Nu binnen 1 week terugsturen, dit terwijl er officieel wettelijk gezien 14 dagen voor staat (op moment van ontvangen van kledingstuk). Ook het... Het retour zenden mag wel iets makkelijker en soepeler. Nu binnen 1 week terugsturen, dit terwijl er officieel wettelijk gezien 14 dagen voor staat (op moment van ontvangen van kledingstuk). Ook het aanvragen van retourlabel vind ik zelf omslachtig en lang duren. Niet van deze tijd. Dat zou mij wel weerhouden volgende keer

Karin Paauw

Ge-wel-dig!!! Fijne verkoopster en mooi aanbod!

Elina

Erg leuk, goed georganiseerd!

Marjolein Prins

Mooie kleding, Daniëlle van Tom Du was heel vriendelijk en behulpzaam.

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

De kleding wat bij elkaar past in dezelfde maat laten zien voor een beter beeld. Dat de kleding die op de party te zien is, ook zeker weten bestelbaar is.

Kuit

Heel leuk