Tom-Du

Erg geslaagd, leuke consulente.

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Mag wel iets sneller, gasten willen het liefst gelijk in de rekken kijken dus voor mij hoeft het niet zo nodig om alle mogelijke setjes te laten zien.Maar dat was bij deze avond niet het geval wel bij eerdere partys.

Gezellig en een mooie collectie

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

misschien is het handig om iets meer voorraad bij te hebben ivm het kiezen van de juiste maat.

Lisette Pit

Erg gezellige en leuke party! Ook Joanie laat altijd leuke setjes zien, kwaliteit van tom-du is heel erg goed! service is ook prima! Prijs kwaliteit verhoudingen zijn goed😊

Eigenlijk niet..

Henriette

Altijd erg leuk en wat een keuze in kleding!

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Nee hoor, gaat prima zo.

Van uden

Fijne party. Erg vrijblijvend dat vind ik ook erg fijn. Goede duidelijke uitleg bij vragen. Ook weer erg leuke kleding!!

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Ik zou zeggen ga zo door!!

Anneke

Super gezellig en ben goed geslaagd! Eindelijk kleertjes waar niet de hele klas in loopt ;-)

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Het ging hardstikke goed, we konden ons gang gaan en werden goed geholpen daar waar nodig was. Helemaal blij!!

Carlijn

Gezellig, ongedwongen, goed georganiseerd!

Nee, ga vooral zo door!

Athalia Groeneveld

Leuk, mooie kleding. Mooi aangekleed, goede kennis. Enthousiast en veel kennis van de combinaties die gemaakt kunnen worden. Moeilijk kiezen. Goede aanbevelingen. Had zelf wel iets meer verwacht van...

Maaike

In een woord....SUPER 😍