Tom-Du

Ik vond het een leuke party. Altijd fijn om de kleding uit de folder live te zijn, ik vind de kleding dan nog mooier. Er werd niet te lang stil gestaan bij alle mogelijke combinaties, waardoor er... Ik vond het een leuke party. Altijd fijn om de kleding uit de folder live te zijn, ik vind de kleding dan nog mooier. Er werd niet te lang stil gestaan bij alle mogelijke combinaties, waardoor er genoeg tijd was om lekker te neusen/winkelen.

Vansant wendy

Speciale kinderkleding, en goede kwaliteit.
Veronique ginee is een super verkoopster,is altijd behulpzaam en vriendelijk.

Nee,ze doet dat top,

Joyce

Gezellig met mooie, speelse en hippe kinderkleding!

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Wellicht wat meer achtergrond info over Tom-Du zelf tijdens de intro, kende het merk nl. alleen van een shirt dat mijn zoontje van zn neefje kreeg omdat ie hem ontgroeit was, kwaliteit was dus goed dat wist ik wel. Verder weet ik er na de party nog vrij weinig van. Daarnaast kwamen de kleuren en dan vooral de neon kleuren niet goed over in de folders. Maar ik weet hoe lastig dat is als grafisch medewerkster.

Heel leuk, toffe kleren en een aangename verkoopster.

Nee het was super!

Gezellig

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

De kledingmaten waren vooral op de oudere meisjes gericht, maar zal vast afhankelijk zijn van de gastvrouw.

annemiek linnemans

Het was Kim haar tweede party, maar ze deed het echt heel goed.
Ze liet leuk combinaties zien, ook andere dan ik het boek stonden

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Het lijkt dat de truien van een kledingmaat kleiner vallen dan de shirts.
Ik kon voor mijn zoon wel wat shirts kopen, maar de truien waren qua lengte van de rug en de armen echt korter

De kledingstukken die ze aangeleverd kreeg verschilde nogal van maat, dat is een beetje lastig kijken bij dingen die met elkaar gecombineerd worden. Mogelijk in dingen die als set worden gedragen niet meer dan 2 maten afwijken bv eem set van 92-116 en dan een set van 116-140 en een met de grootste maten. nu had je soms een shirt in 104 met een broek 164 erbij.

Hennie Huizing

Het was een erg geslaagde avond. En de consulente is erg geschikt en legt alles duidelijk uit.

Helene Ram

Ik vond het een gezellige ochtend met een leuke presentatie. De afhandeling van de bestellingen verliep ook heel vlot.

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Onze party was wat later in het seizoen, daardoor waren sommige items niet meer te bestellen. Dat was jammer. Maar ik weet niet of dit echt te voorkomen is...

Christiaens Karen

De party was leuk, omdat de mensen niet allemaal tegelijk komen werden de verschillende setjes niet getoond. Maar ik persoonlijk kijk steeds in de folder hoe de setjes wel samen gecombineerd kunnen... De party was leuk, omdat de mensen niet allemaal tegelijk komen werden de verschillende setjes niet getoond. Maar ik persoonlijk kijk steeds in de folder hoe de setjes wel samen gecombineerd kunnen worden.

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Misschien 2 dagen voor de party een SMS sturen naar de gastvrouw met bevestiging van het uur.

Alma

Gezellig