Tom-Du

Sabrina

Leuk

Heleen Klaren

Hoi, ik ben niet geweest i.v.m. de corona-toestand, heb wel het look-book ontvangen.

Weet ik dus niet....

Danielle de Gier- Verhagen

Was online met Hetty, was heel handig

nee

corina

Gezellig

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

De levertijd verkorten van de bestelde artikelen. Moet deze keer 4 weken wachten op mn bestelling.

maentje vos

Er was maar 1 iemand gekomen, waarschijnlijk door covid... Was wel anders, met mondmasker en geen drankje of hapje aangeboden... Daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen hé ;). De kleren worden... Er was maar 1 iemand gekomen, waarschijnlijk door covid... Was wel anders, met mondmasker en geen drankje of hapje aangeboden... Daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen hé ;). De kleren worden mooi gepresenteerd, lieve, vriendelijke en aangename verkoopster!

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

van elks mss een maat meehebben dat zodat er kan gepast worden of de maat wel juist is...

Marije steigenga

Door de corona maatregelen gekozen voor een online party. Wat een fijne oplossing. En zeker net zo goed, alles duidelijk kunnen bekijken. Super oplossing Tom- Du!

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Misschien een idee om bij de broeken leggings, lengte cm"s te plaatsen. Helemaal bij de online party. Dit is soms zo lastig te bepalen voor je kind. Deze keer heb ik doormiddel van foto's van de... Misschien een idee om bij de broeken leggings, lengte cm"s te plaatsen. Helemaal bij de online party. Dit is soms zo lastig te bepalen voor je kind. Deze keer heb ik doormiddel van foto's van de shopadviser de beslissing genomen, was ook prima!

L Puts

Nvt

Nvt

Loes van den Heuvel

Leuk en fijn om het real life te zien en voelen

Sabrine

Ik had een hele leuke consulente die goed mee dacht. Maar tijdens corona hoeft het van mij niet nog een keer. Het is niet zo gezellig als je niet een kopje thee zit te drinken met de meiden

Zie antwoord 1

Reactie Tom-Du:

hi Sabrine, wij kunnen ook niet wachten om de party's weer te draaien als vanouds.

Trientje Ytsma

Helaas niet aanwezig. Van de vorige keer erg leuk.

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Verbeterpunt .... niet echt.
Suggestie:
Wat misschien erg leuk zou zijn, is dat de namen van de kids vd gastvrouw bv gebruikt worden bij de kleding.