Tom-Du

Leuk

Jonina ananias

Super leuk

Huizing

Erg leuk party gehad. En hele mooie kleding voor jongens en meisjes

Reactie Tom-Du:

fijn dat er weer mag en kan

Evi Bocklandt

Top!

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Steeds handig als kinderen de kleren kunnen passen.

Debora

Erg leuk en gezellig

Heidi loef

Erg leuk en gezellig

Eigenlijk niet.

Trudi Lups

Echt heel leuk! Aardige mevrouw, liet veel leuke combinaties zien. Heb 2 hele leuk setjes gekocht die ook goed te combineren zijn.

Nee eigenlijk niet.

Soraya Gerritsen

Altijd top

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Nee, alles is top geregeld

Manon

Leuk!me eerste ervaring!

Nee, eigenlijk niet

Joyce Kristalijn

Leuk, weer weg goed geregeld door Nina, echter de voorbereidingen vanuit Tom du hoofdkantoor is deze keer tegengevallen. Heb totaal geen folders of lookbook mogen ontvangen.. erg jammer om mijn... Leuk, weer weg goed geregeld door Nina, echter de voorbereidingen vanuit Tom du hoofdkantoor is deze keer tegengevallen. Heb totaal geen folders of lookbook mogen ontvangen.. erg jammer om mijn gasten alvast te kunnen laten kijken wat ze eventueel leuk zouden vinden.

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Ben erg blij met Nina als consulent, ze heeft veel voor je over en altijd even vrolijk..

Reactie Tom-Du:

hi Joyce dank je wel voor je review, en dat je zo enthousiast over Nina bent. Wat betreft de folders deze worden altijd verstuurd door ons vanuit de partyagenda van de shopadvisor. Je mag altijd... hi Joyce dank je wel voor je review, en dat je zo enthousiast over Nina bent. Wat betreft de folders deze worden altijd verstuurd door ons vanuit de partyagenda van de shopadvisor. Je mag altijd contact opnemen met het hoofdkantoor zodat deze kan kijken wat er mis is gegaan en het voor je oplossen