Tom-Du

R Fabrie

Gezellig

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

geen verbeterpunten voor de party's, gezellige gastvrouw! Kleding past slecht, prijs-kwaliteit verhouding niet in orde

Leuk

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Ja deze collectie bevat veel teksten die erg aanwezig zijn op de kleding. Dat viel helaas niet in goede aard van de aanwezigen. Dat was jammer. Zeker vier personen hebben niets gekocht

Leuk, maar ik heb deze al veel vaker gehad
Degene die het bij ons organiseert (joline hulstijn) zorgt altijd voor een topavond met lekkere hapjes, drankjes en gezelligheid

nee

Femke Jooss-van de Schraaf

Hartstikke leuk, het loopt vlotter nu het inloopparty's zijn

Debbie van Rosendaal

Erg leuke party.
Kleding word op verschillende manieren getoond.

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Per consulente is de aanpak om de kleding wel of niet te showen verschillend heb ik gemerkt
Zou beter zijn als hierin een lijn getrokken word.

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Wat is het minimum aan gasten die nodig zijn. Anders is het best veel werk wat dan relatief weinig oplevert.

Marieke Niels

Ik vond het net als de vorige keer weer heel informatief, overzichtelijk, er werden veel suggesties gegeven over combinatiemogelijkheden. De sales tafel vind ik ook een mooie mogelijkheid om voor...

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Ik was deze keer op de laatste party van het seizoen bij de consulente, maar in het voorjaar nog niet en het viel mij op dat er best wel veel maten niet meer te verkrijgen zijn, dat is voor Tom-Du een goed teken, maar ik vond dat erg jammer.

Rosalie

Super leuke collectie weer! Voor jongens en voor meisjes. Het was weer een hele gezellige avond

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Nee, vooral zo blijven doorgaan
Collectie wordt altijd super leuk gepresenteerd door Brigitta

Leuk!! Heerlijk neuzen in de rekken, ik hou ervan..

Marloes

Hartstikke leuk