Tom-Du

Renate

Leuk, door het Corona virus gaf ik hem zelf en kwam iedereen 1 om 1 en kon het toch doorgaan.

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

I.v.m. Corona was het geen party.

S.ijsselsteijn

Geen party gehad i.v.m het Corona virus.

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Dit keer thuis gedaan vanwege Corona maar met andere gebeld via video nadat we de kleren snel thuis gestuurd kregen.

ilona

Helaas geen party ivm corona maar goed opgelost zodat we evengoed konden bestellen bij onze party dame

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

nee altijd leuk en gezellig

Marieke Jansen

Ging helaas niet door, wel kleren besteld!

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Nee, voor nu toch blij dat we met videobellen samen met vrienden een kledingparty hebben kunnen organiseren!

C

Altijd leuk maar nu door situatie alleen besteld. Zonder bezoek aan huis

Niks ik heb ze 5jaar lang thuis

Cindy Deckers

Miranda is altijd lief, en gastvrij.
Laat je in je waarde.
De ene keer vind je meer dingen leuk dan de andere keer en dat is allemaal prima.

Nee hoor

Door Corona ging het niet door, ik had al ingeschreven voor items en heb het op een veilige manier kunnen afhalen bij de consulente, wanneer ik vorige kleding party’s bij woonde was het altijd erg... Door Corona ging het niet door, ik had al ingeschreven voor items en heb het op een veilige manier kunnen afhalen bij de consulente, wanneer ik vorige kleding party’s bij woonde was het altijd erg gezellig en leuk dat er ook setje getoond worden

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Nee, erg tevreden al meerdere malen door Els Mabelus fijne samenwerking en gezelligheid

Babs

Top