Tom-Du

Irene Bijsterbosch

Heel erg leuk

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Ik vind de kwaliteit van de kleding wat achteruitgegaan sinds een paar jaar geleden. Sommige items worden snel faal.

Nellie

Ik heb online gekocht. Een zeer snelle levering. Tevreden met de mooie Utes. Helaas over één product had ik een klacht. Maar ook mijn klacht is zeer snel in behandeling genomen. En een super... Ik heb online gekocht. Een zeer snelle levering. Tevreden met de mooie Utes. Helaas over één product had ik een klacht. Maar ook mijn klacht is zeer snel in behandeling genomen. En een super oplossing gevonden! Super bedankt!

Ik heb online gekocht

B.Verhoeve

De gast vrouw K. den Butter is altijd super behulpzaam, goed service

nee

mirjam de groot

Prima geregeld

nee

Jamie Broekhof

Altijd fijn om de kleding te zien, of op de hoogte te worden gehouden van acties.

Marloes Leeman

Super leuk!

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Nee, leuke collectie en leuk gepresenteerd.

N. Snijder

Mooie kleding

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Het setje wat ik het mooiste vond was uitverkocht. Toen de sale begon was hij er opeens wel. Beetje raar en jammer. Gelukkig kon ik de setjes ruilen.

Reactie Tom-Du:

Hi, tijdens het seizoen zijn er veel collecties in het land. Het is logistiek soms echt een puzzel. Bij de sale verzamelen we alles weer op het hoofdkantoor en zullen dingen die zijn uitverkocht... Hi, tijdens het seizoen zijn er veel collecties in het land. Het is logistiek soms echt een puzzel. Bij de sale verzamelen we alles weer op het hoofdkantoor en zullen dingen die zijn uitverkocht soms(!) weer beschikbaar zijn. Gelukkig heb je het setje toch kunnen krijgen! Groetjes, Marleen van Tom-Du

Renate

Geslaagd!

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Aan de gastvrouw/heen vragen of er voldoende licht is.