Tom-Du

Leuk en het zijn mooie kleren

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Gezellig en een leuke kledinglijn.

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Wat meer verschillende maten mee , zodat je wat een idee hebt welke maat je voor je kind nodig hebt.

Mariska Keuter

Leuk
Mooie kleding
En goede uitleg wat je bij wat kon combineren

Op dit moment niet
Was leuk en gezellig

Joz

Mooie collectie met een ruim aanbod. Fijn dat je alles op je gemak kan bekijken

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Vooraf de folder of link ontvangen kan helpend zijn om het bezoek voor te bereiden met de kinderen

Gezellig en goede uitleg e super mooie kleding

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Misschien wat meer sale kleding want dat ik toch altijd wel heel leuk om even in te sneupen

Erg geslaagd

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Ik vind soms de levering lang duren, in een tijd waar je vaak wat je besteld online de volgende dag in huis hebt, wel jammer.

Gezellig, goed georganiseerd. Ik kon zien dat de kleding van goede kwaliteit is. Ik vond persoonlijk de meisjescollectie veel leuker dan de jongenscollectie. Als moeder van 3 zoontjes viel dat mij...

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Alleen wat leukere jongenskleding.

Reactie Tom-Du:

Wat jammer om te horen! Elk seizoen werken we hard aan de collecties en nemen alle op- en aanmerkingen mee. Het zal dan ook genoteerd worden en wij gaan ermee aan de slag. De zomercollectie belooft heel leuk te worden!

Esther Bos

Gezellig maar wel een beetje dwingend op het einde over wie er nog een party zou willen geven. Dat is erg jammer..dit dwingende karakter

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Houd het puur op de kleding, die is leuk. Het ongedwongen gedeelte past mij veel beter.

Reactie Tom-Du:

We willen je bedanken voor je op- en aanmerkingen. Wij vinden het heel belangrijk dat de sfeer ongedwongen is. Het zal dan ook genoteerd worden en wij gaan ermee aan de slag.

Ik vond het een erg leuke party met hele mooie kleding. Ondanks dat we aan het eind van het seizoen zitten waren er nog heel veel maten. Petra deed het ook top! Ben voor beide meiden goed geslaagd!

nvt

Leuke kleding en gezellig..

Heb je nog verbeterpunten voor volgende kledingparty´s?

Ik vond het doorlopen minder waardoor de adviezen niet werden gegeven. Ik had meer verwacht dat ze setjes liet zien en adviezen gaf hoe elk kleding stuk valt..

Reactie Tom-Du:

We willen je bedanken voor je op- en aanmerkingen, hier kunnen wij wat mee! Een shopadvisor is er uiteraard voor advies. Het zal dan ook genoteerd worden en wij gaan ermee aan de slag.