Had je voldoende aan de informatie op de website?
Wat vond je van de snelheid van levering?
Werd je voldoende geinformeerd over het verloop van je bestelling?
Hoe heb je onze service ervaren bij het leveren?
Heb je Tom & Lilly als een klantvriendelijk bedrijf ervaren?

Marieke Best-vanderHeide

Onlangs heb ik twee nieuwe zittingen voor onze Charlie Crane wipstoel gekocht bij Tom&Lilly.
1 van de door mij gekozen kleuren was niet op voorraad hierover werd ik nog dezelfde dag geïnformeerd. Ik kreeg netjes de keuze om of iets langer te wachten op mijn bestelling of deze te annuleren. Ik heb iets langer (uiteindelijk maar 2 en een halve week) op de bestelling gewacht en ontving deze toen. Superblij mee, het wachten waard! Fijne communicatie dus, topproducten!

Marieke Best

Veel langere wachttijd dan aangegeven

Dat het langer duurde voordat het artikel verstuurd kon worden lag buiten jullie macht, wel vond ik dat de communicatie beter kon. Dan werd er weer een datum doorgegeven dat ze binnen zouden komen... Dat het langer duurde voordat het artikel verstuurd kon worden lag buiten jullie macht, wel vond ik dat de communicatie beter kon. Dan werd er weer een datum doorgegeven dat ze binnen zouden komen en dan hoorde ik na die datum weer niets en bleek na mailen van mijn kant dat de levering weer verder uitgesteld was.

Reactie Tom & Lilly:

Het betreft hier een nieuw product - een Jupiduu springkussen - dat ongelooflijk populair is. De fabrikant kon de vraag niet aan met lange wachttijden tot gevolg. Wij moeten het verder doen met de... Het betreft hier een nieuw product - een Jupiduu springkussen - dat ongelooflijk populair is. De fabrikant kon de vraag niet aan met lange wachttijden tot gevolg. Wij moeten het verder doen met de informatie van Jupiduu en die verschoven inderdaad twee maal de leverdatum. Erg vervelend maar daar hebben we wel steeds over gecommuniceerd, misschien zit er een bericht in de spam? Ook zijn we altijd bereikbaar voor informatie op telefoonnummer 06 5051 5930 en via e-mail.

Willy Vugteveen

Martin

Gewoon goed, niets op aan te merken.

Fantastish!

Zou ik niet weten

Tijdens de aankoop stond er binnen 2-3 weken wordt geleverd. Uiteindelijk bijna 2 maanden moeten wachten…

Duidelijke informatie verstrekking en ff bericht als de levering vertraging oploopt. Kan nl altijd gebeuren.

Reactie Tom & Lilly:

Het is jammer dat het met dit product wat langer duurde dan gebruikelijk. Het komt incidenteel voor en we hebben hier geen invloed op gehad. Voor vragen of een update over je bestelling zijn we... Het is jammer dat het met dit product wat langer duurde dan gebruikelijk. Het komt incidenteel voor en we hebben hier geen invloed op gehad. Voor vragen of een update over je bestelling zijn we uiteraard altijd bereikbaar op telefoonnummer 06 5051 5930 of via e-mail.

We hebben een wieg van Charlie Crane besteld. Een paar onderdelen waren niet in orde; waardoor we ‘m nog niet in elkaar hebben kunnen zetten. We hebben goed contact met de eigenaar en hij is erg... We hebben een wieg van Charlie Crane besteld. Een paar onderdelen waren niet in orde; waardoor we ‘m nog niet in elkaar hebben kunnen zetten. We hebben goed contact met de eigenaar en hij is erg behulpzaam. Dat waarderen we zeer. Hopelijk kunnen we binnenkort met nieuwe onderdelen de wieg alsnog in elkaar zetten.

Ik vind dat er nu al goed gewerkt wordt.

Super!

Niks alles was goed

Stefanie van Drie

Magdalena Kolleman

Snelle levering, mooie producten.

Ik heb slecht ervaring gehad met GLS, maar dit keer ging het prima. Ik zou zelf voor DHL kiezen.