Had je voldoende aan de informatie op de website?
Wat vond je van de snelheid van levering?
Werd je voldoende geinformeerd over het verloop van je bestelling?
Hoe heb je onze service ervaren bij het leveren?
Heb je Tom & Lilly als een klantvriendelijk bedrijf ervaren?

Bed gekocht

Alleen maar tops

Mooi rieten koffertje, klopt zoals beschreven.

Niwt

Lidwien

Heel mooi geschenk kunnen geven! Goed kunnen regelen met telefonisch overleg. Wat bezorging betreft, pakket werd buiten bij voordeur gezet, terwijl ik had aangegeven dat afgifte ook bij buren kon.... Heel mooi geschenk kunnen geven! Goed kunnen regelen met telefonisch overleg. Wat bezorging betreft, pakket werd buiten bij voordeur gezet, terwijl ik had aangegeven dat afgifte ook bij buren kon. Ik vond dit niet heel veilig..

Bezorging: niet zonder overleg buiten neerzetten

Nadine

Zeer goed! Mooie producten, snelle levering en erg fijn dat de meubels zelfs helemaal in elkaar zijn gezet en het afval is afgevoerd. Daarnaast zeer nette en vriendelijke mensen.

Nvt, ga zo door

Shailish Laldhari

Fijne website met snelle levering

Ik had wat problemen met het afrekenen nadat ik een kortingscode had gebruikt, moest een aantal keer opnieuw proberen

Bianca ten Have

Tot nu toe slecht

Als ik het product niet ontvang en dat aan geef zou het heel fijn zijn als er een terugkeer komt

Reactie Tom & Lilly:

Deze bestelling is op 16.5 geplaatst en ook gelijk verzonden. Op 17.5 is er een niet succesvolle afleverpoging geweest en de verzending is daarna niet goed verwerkt door DPD. De klant belde ons hier... Deze bestelling is op 16.5 geplaatst en ook gelijk verzonden. Op 17.5 is er een niet succesvolle afleverpoging geweest en de verzending is daarna niet goed verwerkt door DPD. De klant belde ons hier op zaterdag 20.5 over en maandag 22.5 hebben wij een navraag ingediend bij DPD. Hierover ook nog telefonisch contact gehad met de klant. Zo'n procedure duurt even maar dat wilde de klant blijkbaar niet afwachten en op 23.5 komt deze review. Opnieuw contact gehad met de klant en eenzelfde product nogmaals verstuurd met PostNL.
Het zijn uitzonderingen en we begrijpen dat het vervelend is als er in de logistiek iets misgaat. We zijn hiervoor altijd bereikbaar via telefoon, e-mail Whatsapp etc en wij zullen er altijd alles aan om het probleem op te lossen.

Super! Tijdens transport bleek er een poot van de bestelde kinderstoel beschadigd. Na telefonisch contact werd er gelijk een nieuwe poot toegestuurd. Dus goede klantenservice/ klachtafhandeling. En... Super! Tijdens transport bleek er een poot van de bestelde kinderstoel beschadigd. Na telefonisch contact werd er gelijk een nieuwe poot toegestuurd. Dus goede klantenservice/ klachtafhandeling. En wij zijn blij met de mooie kinderstoel!

Ellen van der Wal

Perfect

Kim

Makkelijk bestelproces, overzichtelijke site

Moest erg lang wachten op een product op zich niet erg maar vond de communicatie niet goed je zegt dat het op een datum komt en 2 weken na de datum hoor ik nog niks.

Betere en eerlijke communicatie