Had je voldoende aan de informatie op de website?
Wat vond je van de snelheid van levering?
Werd je voldoende geinformeerd over het verloop van je bestelling?
Hoe heb je onze service ervaren bij het leveren?
Heb je Tom & Lilly als een klantvriendelijk bedrijf ervaren?

Great service! Fast shipping and good products

Sifra Van Leuven

Goede klantenservice snel reactie

Duidelijk, goed & vlot

Geen verbeterpunten

Esther Heutinck- Pillen

Aanrader! Erg netjes in communicatie. mooie producten scherpe prijs.

geen!

Beloofde lever tijd bij herhaling niet gehaald. Geen updates over levering. Wel aardig geholpen bij telefonisch contact, maar we moesten er zelf achteraan bellen. Verwacht je niet bij zo een dure... Beloofde lever tijd bij herhaling niet gehaald. Geen updates over levering. Wel aardig geholpen bij telefonisch contact, maar we moesten er zelf achteraan bellen. Verwacht je niet bij zo een dure aankoop.

Waarmaken wat je beloofd en updaten als lever moment afwijkt.

Reactie Tom & Lilly:

Deze vertraging had te maken met de vakantietijd en het gaat over 1 week vertraging. Dit is ook doorgegeven en op het moment dat de kast er was zijn we ongeveer gelijk in de auto gestapt.... Deze vertraging had te maken met de vakantietijd en het gaat over 1 week vertraging. Dit is ook doorgegeven en op het moment dat de kast er was zijn we ongeveer gelijk in de auto gestapt. "Gelukkig nog net een kleine voldoende bij je gescoord'.
Ieder jaar zijn er periodes dat er iets vertraging kan ontstaan bij een enkele leverancier zoals bijvoorbeeld met de zomervakantie of rond de jaarwisseling. Het is niet te doen om daarvoor de hele website aan te passen.

Had 2 fiets helmpjes gekocht , helaas1 te groot! Wel mooi optijd geleverd .vond het retour bedrag van € 7,50 wel veel ! Ook omdat ik nog een nieuwe kleinere heb besteld ! Dus uiteindelijk wel 2... Had 2 fiets helmpjes gekocht , helaas1 te groot! Wel mooi optijd geleverd .vond het retour bedrag van € 7,50 wel veel ! Ook omdat ik nog een nieuwe kleinere heb besteld ! Dus uiteindelijk wel 2 helmpjes maar een retour voor € 7,50 …..

Retour veel te duur

Helm gekocht

Alles ok

Zeer klantvriendelijk en meedenkend

Het stuk over korting en monteren is tikkie onduidelijk. Kortingsbonnen of een vaste korting online zijn 2 verschillende dingen in mijn ogen.

Snelle service!

Helemaal niets☺️

Julia

Echt helemaal blij mee!

geen verbeterpunten, echt helemaal top!